Ga naar inhoud

geforce 2 mx440


Aanbevolen berichten

[quote:223af55898="ric0209"]he, ik heb een geforce 2 mx 400/440. is die over te clocken, zo ja, hoe ver? oh ja, ik heb ook nog een geforce 2TI, is doe ook over te clocken, zo ja, hoe ver?[/quote:223af55898]je moet gewoon zelf een beetje testen hoe ver je kan overclocken. volgens mij staat er ook in het [b:223af55898]faq[/b:223af55898] wanneer je je videokaart te ver hebt overclockt.
Link naar reactie
ja dat weet ik, ik heb de faq gelezen... (waarom word daar altijd zo op gehamerd :-? ). maar ik wilde het effe voor deze 2 kaarten specifiek weten :wink: want ik heb al wat geprobeerd maar erg veel hoger dan standaard kom ik niet, misschien 10mhz hoger ofzo. maar dat ligt misschien ook weer aan de verhouding: geheugen/core. want mijn geforce 4ti heb ik toch wel bij de core zo'n 100mhz over kunnen clocken, das tochwel 10x zoveel...
Link naar reactie
[quote:010bbb2381="ric0209"]he, ik heb een geforce 2 mx 400/440. is die over te clocken, zo ja, hoe ver? [/quote:010bbb2381] GeForce 2 MX 400/440 bestaat niet wat wel bestaat is: GeForce 2 MX GeForce 2 MX 200 GeForce 2 MX 400 [quote:010bbb2381] oh ja, ik heb ook nog een geforce 2TI, is doe ook over te clocken, zo ja, hoe ver?[/quote:010bbb2381] Je kan nooit zo'n vraag stellen. het verschilt namelijk enorm per kaart hoever je kunt overklokken. er is geen stel regel voor. je moet gewoon proberen zoals in de FAQ staat en dan zie je het wel. je moet ook niet in absolute getalen kijken maar in percentage, de GeForce 4 ti klokt dan nog beter over maar het verschil is dan veel kleiner. Dat er op de FAQ word benadrukt is niet voor niets. daar staan veel dingen in die elke keer door iedereen worden gevraagd. een GeForce 2 MX overklokken heeft overigens niet veel zin. echt veel performance winst haal je er niet mee omdat de bottleneck niet de snelheid is maar het feit dat een GeForce 2 MX slechts 2 pipelines heeft ipv 4 zoals de GeForce 2 TI. Die kan je dus wel leuk overklokken. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...