Ga naar inhoud

monitor niet meer uit standby te krijgen...!


Aanbevolen berichten

Ik heb een Medion (ALDI) 19"monitor die na enige minuten op standby springt. Het scherm wordt dan zwart en dan is er met geen mogelijkheid meer beeld te krijgen. Het enige wat dan rest is een Cntrl-Alt Del. Overigens komt dan het BIOS tevoorschijn... Ik heb Win 98 SE. Er staat géén schermbeveiliging aan. Bij de monitor zit geen diskette of CD ROMDe monitor. Hij is geconfigureerd als een EIZO FlexScan L34. Weet iemand hoe ik van dit probleem afkom?
Link naar reactie
[color=red:39c07a499b]Ik heb Win 98 SE. Er staat géén schermbeveiliging aan. [/color:39c07a499b] Ga eens nadat je de juiste driver hebt gedownload even in het configuratie scherm kijken onder het kopje power saver. Ik had de zelfde problemen met win98 SE, standaard zet die de power saver aan, voor zowel de monitor als voor de HardDisken. Als je dat vinkje even weg haalt dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Link naar reactie
Misschien domme opmerking maar ik zie nergens Power Saver in Win 98 confiuratiescherm, ook niet bij Monitor of Energiebeheer.... In het bijgeleverde boekje staat dat het model 1998 LJ is. Die staat niet bij de drivers van de modellen in de link. Wel een 1998 SL en een 19 Zoll Monitor (treiber für all Modelle 29-11-2001) Het lijkt me dat dat niet de goede zijn....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...