Ga naar inhoud

Installatie hercules 8500 le 128 mb???


Aanbevolen berichten

Ziezo, een " nieuw kaartje " gekocht voor mijn pc'tje. (zie topic promotie). Oude kaart was een 3 d prophet 2 ti. En effe installeren, nieuw kaartje erin. Met een schone lei beginnen dacht ik zo eerst dus een format c. De cd met de drivers laden, win xp pro start niet meer op, geeft foutmelding van de drivers in safe mode. Oude kaart er terug in en geen enkel probleem bij het opstarten, nieuwe drivers zoeken op de site van hercules: Please make sure to uninstall your previous drivers before launching this update. For that, go in Windows Control panel, enter in "Add/Remove Programms". Then uninstall "ATI/Hercules Control Panel" first. Don't reboot when prompted. Then uninstall "ATI Display Drivers" or "3D Prophet RADEON Series" and reboot when prompted. Finally, run the installation by launching 3DPRS_2KXP_783.exe or 3DPRS_9X_783.exe. Follow the instructions to install your new ATI/Hercules Display Drivers (a reboot will be asked). Then install the Display Properties Control panel files by launching 3DPRS_CPL_4019.exe and follow the instructions. Ok, oude kaart verwijderen via systeem .......... Nieuwe kaart erin en opstarten in safe mode, de drivers installeren, de 783.exe en daarna de 4019.exe. Pc terug opstarten en weer dezelfde problemen, windows start niet op en na het logo van xp zwart scherm met een cursor te zien die blijft knipperen. Effe helpdesk bellen van hercules, na lang wachten :opnieuw proberen en anders heb je ergens een fout gemaakt als antwoord. Nog steeds niets dus, iemand een oplossing hiervoor. Ps, als ik de oude kaart erin steek geen enkel probleem dus. Sorry, voor mij geen hercules meer :cry: :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...