Ga naar inhoud

Is mijn 3DMARK 2001 SE resultaat goed???


Aanbevolen berichten

[quote:fde45fe387="Ruudfeen"][color=black:fde45fe387]Moet toch echt wel wat meer uit te halen zijn, ik haal met mijn systeem (zie sig) zonder oc al 6000. Er moet zowiezo dik 1000 punten bijop kunnen. Heb je al eens andere drivers geprobeerd om maar eens wat te noemen[/color:fde45fe387][/quote:fde45fe387]ja inderdaad. je haalt zelf ook meer als 7000. moet hij toch ook "bijna" kunnen halen. toch? edit op hieronder: met bijna bedoel ik ook 500 tot 1000 lager
Link naar reactie
Er is een heel groot verschil tussen de Mx 420 en 440. De 420 is erg langzaam door de 64bits geheugen bus ipv 128bits zoals de MX 440 en 460 hebben. Je mag dan ook nooit een score van een MX 440 gaan vergelijk met een MX420 op de manier als hierboven door een aantal mensen word gedaan. de score is dan ook goed te noemen voor die kaart
Link naar reactie
rijtje: Epox athlon 2,4 gieg 512 MB (400 mHz want Dual Memory) sapphire 9500 (normal, geen plus!) 80 gieg (op 7200 toeren) en nog wat leuk spul, maar das niet zo erg van belang 10080 in 3d mark 2001 Second Edition met instellingen op standaard 1024x... en 32 bit) lijkt me redelijk nietwaar? (systeem was trouwens 1099 euro, inclusief btw, exclusief monitor) Dan kan je beetje vergelijken... zijn er nog meer mensen met soortgelijk systeem?
Link naar reactie
[quote:1988769191="mrEddie"]Ey ik ben ook admin (/moderator) op ander forum, dus dat hoef je meehct niet uit te leggen hoor.... als je goed kijkt zie je dat ik prima on-topic ben, en dus geheel gerechtvaardigd hiero doorga met de discussie...[/quote:1988769191] Ander forum , andere regels. Ieder maakt voor zijn eigen probleem een topic aan hier, dat jij dat op jou forum anders doet heb ik niets mee te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...