Ga naar inhoud

Monitor en tv tegelijk probleem


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik heb een Toshiba Satellite Pro, met een S3Savage/IX w/MX (pro) videokaart, met tv-out. Nu kan ik mijn laptop aan laten, en meteen op de televisie laten zien. Dit kan alleen bij 640x480 resolutie. Is het op een of de andere manier mogelijk de laptop op de maximale 1024x768 te laten lopen, en op de tv de maximale 640x480 resolutie? Of is dat onmogelijk. Misschien weten jullie dit of hebben jullie er ervaring mee?
Link naar reactie
Ik kan wel kiezen voor 2 monitoren, en elk instellen voor een bepaalde resolutie. Alleen: ik krijg dan het bericht dat het bureaublad gesplitst gaat worden, wat ik niet wil, en als ik het toch doe komt er niets op mijn tv. Ik neem aan dat de computer de monitor-uit dan neemt, en niet de video-uit. En bij de tv kan ik anders wel de kleurinstelling kiezen, maar niet de resolutie (maar dat had ik al eerder gezegd). Wat ik wil is één en hetzelfde beeld dat ik op mijn laptopscherm zie, ook op de tv krijgen, alleen de tv kan andere resolutie aan dan mijn laptop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...