Ga naar inhoud

Welke Videokaart???


Aanbevolen berichten

Hoi, ik wil een snellere videokaart kopen want ik heb nou een GeForce4 MX420 met 64 MB ddr-ram, maar die is veelste langzaam :-? . Mijn PC is een Pentium 4 2,4Ghz met 512MB RDRAM en 80 Gb HDD met 7200 RPM. Ik zelf dacht aan een POV Geforce4 TI4680XP of een....., mijn maxmale bestedings bedrag is 225 euro. kan iemand mij advies geven???
Link naar reactie
[quote:7d45b043c4="HardTrance"]nou.....ik heb al eens naar die 9500 Pro gekeken maar die heeft maar 275 Core Clock en 540 Memmory Clock terwijl die TI4680XP 300 Core Clock heeft en 650 Memmory Clock[/quote:7d45b043c4] Kloksnelheid zegt helemaal niets. Het zijn twee heel verschillende ontwerpen. Je zou dus kunnen zeggen dat de Radeon efficiënter ontworpen is. :)
Link naar reactie
Zoals iedereen al aangeeft kun je het beste voor een Radeon 9500/9700 gaan. echter is de Radeon 9500 PRO erg slecht leverbaar op dit moment. je kan 3 dingen doen: een radeon 9500 (non-pro) kopen. deze is wat minder snel maar ook goedkoper. een Radeon 9700 kopen. sneller maar duurder. wachten op de Radeon 9500 PRO of Radeon 9600 (komt in April uit)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...