Ga naar inhoud

Geforce 4 titanium 4800 se


Aanbevolen berichten

:lol: heej hallo, :lol: Ik heb ff een vraagje. ik wil mijn geforce 2 mx met 64 mb sd-ram gaan vervangen. nou zag ik een geforce 4 ti 4800 se staan bij [url]www.gistron.com[/url] voor 229 euro, van gainward met 128 mb ddr ram, vivo, tv out, dvi, en alles. is deze kaart sneller dan een ti 4600 :roll: ?? of is het gewoon en ti 4200 met agp 8x. :cry: Alvast bedankt! :D
Link naar reactie
[quote:6720cecd37="Stefan112"]:lol: heej hallo, :lol: Ik heb ff een vraagje. ik wil mijn geforce 2 mx met 64 mb sd-ram gaan vervangen. nou zag ik een geforce 4 ti 4800 se staan bij [url]www.gistron.com[/url] voor 229 euro, van gainward met 128 mb ddr ram, vivo, tv out, dvi, en alles. is deze kaart sneller dan een ti 4600 :roll: ?? of is het gewoon en ti 4200 met agp 8x. :cry: Alvast bedankt! :D[/quote:6720cecd37]nee het is de geforce 4 ti4400 met 8x agp. xie ook [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=523646#523646[/url]
Link naar reactie
nee het harstikke mooie prijs hoor €229, maar ik gaf alleen commentaar op wat het nou voor videokaart is. en als je wat meer rondkijkt xie je bij overal staan dat bijna iedereen toch voor de radeon is. dus zal zeker niet de radeon ti4600 kopen. koop dan gelijk een radeon 9500 pro of een radeon 9700. maar voor €229 is die geforce ook een goeie kaart
Link naar reactie
[quote:8d9e6a32ae="gewoon iemand van 15"]en dat zal je van red dragon ook wel te horen krijgen. want wij zijn dan allebei jonger dan jij bent (jij bent zeker 16 intresse:brommers) en zoals je ziet ben ik 15 en computer_nerdo was dacht ik zelfs 13/14?[/quote:8d9e6a32ae] ikke zit halverwege mijn 13e jaar maar daar is al een ander topic voor zie:http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=84095
Link naar reactie
Goedemiddag pubers, (wie de schoen past trekke hem aan) Dit forum is niet bedoeld voor gezellig chatten over je leeftijd en andere MSN achtige onderwerpen. Als dit zo langer doorgaat dan moet ik met de bezem door dit topic heen! Geef gewoon antwoord op de gestelde vragen en meer niet! //Beste Stefan112, Zoals al aangegeven is de Ti 4800 SE een Ti 4400 met AGP8x dit staat overigens ook in de FAQ! Zoals aangeraden is de Radeon 9500 PRO een betere keuze dan de Ti 4800SE. lees ook de FAQ over deze kaart. Ga wel voor de PRO versie en niet voor de 9500 non-pro. De Radeon 9500/9700 serie heeft een uitstekende TV-out. ViVo staat echter voor Video-in + Video-out. Niet veel Radeon 9500/9700 kaarten hebben naast de Video-out (TV-out) ook nog eens een Video-in. Als je video-in belangrijk vind zou ik echter een losse PCI kaart kopen met deze functie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...