Ga naar inhoud

ati radeon 9000 128mb probleem!!!


Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met mijn radeon 9000 128mb(niet pro). in 3d spellen zoals Command & Conquer Generals of RTCW enzenz.(jullie kennen ze wel). er zijn "ongevulde textures" en nog een aantal andere moeilijk te beschrijven problemen. als ik dan met het bijgeleverde programma: "Hercules 3d tweaker" de core en ram op een lagere snelheid laat draaien doen de spellen het wel maar krijg ik soms het beruchte 'blauw scherm' van windows xp en start ie opnieuw op. is het een compatibiliteits probleem met mijn moederbord ( 2 jaar oud) PCChips 810 LMR of is m'n kaart kapot? alvast bedankt! :D
Link naar reactie
Er zijn idd veel problemen met de AGP ondersteuning van dat mobo. Kijk eens op de [url=http://radel.inet.net.nz/m810lmr.html]PC Chips M810LMR FAQ page[/url]. Mijn zoon heeft zo'n mobo in zijn PC, na lang knoeien ten einde raad een Hercules Radeon 9000 [b:fb541b5e79]PCI[/b:fb541b5e79] erin gezet. Langzamer en duurder, maar draait als een zonnetje.
Link naar reactie
[b:a3acf38764]Riekt inderdaad naar het mobo[/b:a3acf38764]. Ik heb ook een Radeon 9000 128 Mb (geen pro) alleen van oem fabrikant Sapphire. Ik heb hem in een Compaq EVO D300 gedaan en heb geen problemen met spellen of wat dan ook. Heb al 2 keer de drivers geupgrdae. Oh ja, in afwijking van jouw situatie, behalve mobo, draai ik onder 98SE (nog de compaq versie)
Link naar reactie
ok, ik heb nog wat nieuwe info voor jullie misschien dat jullie hier wat meer aan hebben. ik heb dit probleem dus alleen in 3dgames, maar bij bijv. NFS: Hot pursuit 2 heb ik dit weeer niet, ook bij RA2(2d game) heb ik dit niet. maar bij bijv. C&C Generals en UT2003 heb ik t weer wel! :-? ik snap d'r niks meer van. ik heb trouwens een ingame screenshot maar ik weet niet hoe ik die hier moet posten :oops: . als jullie me dat effe zeggen kunnen jullie zien wat t probleem is, want het is nogal moeilijk uit te leggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...