Ga naar inhoud

Javachat dubbel


Aanbevolen berichten

Zeer vaak bezoek ik een site die van het clientprogramma java gebruik maakt. Als ik op die site ben en een room bezoek zie ik de tekst en andere zaken in beeld dubbel, vooral als ik scrollen moet. Nu heb ik voorlopig als probleemoplosser het volgende: ik start de dosversie WP60 op en verlaat die weer en dan is mijn probleem opgelost. Maar dat is natuurlijk heel omslachtig. Wie weet raad? Ik heb hier een 32mb videokaart in zitten. Wie kent dit probleem? Ligt het misschien aan de refreshingrate? Daar heb ik al wel eens wat in zitten knoeien, maar dat hielp niet. Iemand voor mij een oplossing?
Link naar reactie
[quote:e5c9d83cb9="gensnet"]Zeer vaak bezoek ik een site die van het clientprogramma java gebruik maakt. Als ik op die site ben en een room bezoek zie ik de tekst en andere zaken in beeld dubbel, vooral als ik scrollen moet. Nu heb ik voorlopig als probleemoplosser het volgende: ik start de dosversie WP60 op en verlaat die weer en dan is mijn probleem opgelost. Maar dat is natuurlijk heel omslachtig. Wie weet raad? Ik heb hier een 32mb videokaart in zitten. Wie kent dit probleem? Ligt het misschien aan de refreshingrate? Daar heb ik al wel eens wat in zitten knoeien, maar dat hielp niet. Iemand voor mij een oplossing?[/quote:e5c9d83cb9][Probeer eens virtuelemachine van Sun (google -- java sun - ][/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...