Ga naar inhoud

ATI Radeon 9500 Pro 128DDR of GF4600Ti 128DDR


Aanbevolen berichten

[quote:8761ab2984="Firestorm Commander"]bwa, k heb al veel ATI's naar de RMA-afdeling moeten sturen ;-) net gelijk AMD's -> snel, al wa ge wilt -> nadeel: wordt veel te heet, veel problemen -> vooral met vastlopers AMD: goedkoop -> maar wordt even duur als ne Intel door al die coolerkes enz om m koud te houden :lol: Ati heb k al veel na RMA moete laten gaan: wegens slechte drivers, ofwel omdat ie kapot is :-) Ati zal wel goed zijn qua prestaties enz, ma als gem altijd moet vervangen, is't ook nemer leuk he :-) Ik zie dat je een WD hdd'ke hebt -> net hetzelfste, WD -> heel goed qua performance -> maar ook weer snel stuk[/quote:8761ab2984] ooit weleens gehoort van vooroordelen? Dat zijn die dingen die jij noemt dus, aub ook beetje normaal nederlands... dat leest wat makkelijker...;)
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[color=red:17bbd1dc7f]Ik heb het net ook al proberen duidelijk te maken, houd u aan het onderwerp, als er te veel word afgedwaald moet ik deze topic afsluiten of opschonen. Graag de topic starter helpen en geen Flame war maken of vragen waarom iemand een bepaalde avantar heeft. dat doe je maar via MSN of Prive bericht e.d.[/color:17bbd1dc7f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...