Ga naar inhoud

ATI Radeon 9500 Pro 128DDR of GF4600Ti 128DDR


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:3d2cd865da="Styx"]Okay bedankt voor de tips. Wordt toch een Radeon 9500 PRO. 1. is in veel gevallen sneller dan de GF4600Ti 2. is goedkoper ! 3. is DirectX 9 compatibel. btw. het prijsverschil tussen een 9500 PRO en een 9700 is inderdaad niet zo heel groot (wel grote verschillen per merk!). Effe gechecked op tweakers met dit als resultaat: Club 3D: 9500 PRO € 212,- 9700 € 269,- Connect-3D 9500 PRO € 196,- 9700 € 279,- Gigabyte: 9500 PRO € 190,- 9700 € 402,- Hercules: 9500 PRO € 265,- 9700 € 335,- Sapphire: 9500 PRO € 229,- 9700 € 299,- Hoe dan ook....het wordt waarschijnlijk toch een 9500 PRO kaartje. Goede prijs / kwaliteit verhouding.[/quote:3d2cd865da] ik ga ook voor de 9500 pro, weet alleen nog niet welk merk. welk merk was jij van plan te kopen? of weet iemand anders welk merk hij en ik moet nemen of juist niet moet nemen
Link naar reactie
[quote:394ac08dc9="Red Dragon"]Merk maakt niet veel uit, CLub-3d en Connect 3d zijn goed en goedkoop. de Gigabyte en de Hercules zijn niets beter of zo, ze hebben alleen een luxere doos en meer onzin erin zoals een gratis game en zo. ga voor de club-3d of Connect-3d.![/quote:394ac08dc9] Klopt die prijs van de Gigabyte dan wel? Ik bedoel, als het toch niks uitmaakt qua kwaliteit, koop je toch de goedkoopste? :-? Gr RuuD
Link naar reactie
[quote:25576127db="Black Shadow"][quote:25576127db="Red Dragon"]Merk maakt niet veel uit, CLub-3d en Connect 3d zijn goed en goedkoop. de Gigabyte en de Hercules zijn niets beter of zo, ze hebben alleen een luxere doos en meer onzin erin zoals een gratis game en zo. ga voor de club-3d of Connect-3d.![/quote:25576127db] Klopt die prijs van de Gigabyte dan wel? Ik bedoel, als het toch niks uitmaakt qua kwaliteit, koop je toch de goedkoopste? :-? Gr RuuD[/quote:25576127db]nee klopt niet(die gigabyte). heb inderdaad gekeken is wel radeon 9500 maar geen PRO. en is maar 64 mb en dat hoef ik al helemaal niet. de echte prijs is ongeveer €245
Link naar reactie
Benmen geeft juist een goede vergelijking, wat je vervolgens van Pepsi en coca cola vind is juist off-topic! Hoe dan ook betaal je bij Gigabyte en Hercules voor de naam en alle extra's in de doos. bij Hercules zit bijvoorbeeld een gratis volledige versie van "No one lives forever 2" Als je gewoon een nieuwe videokaart zoekt en verder geen luxe doos met allerlijk poespas e.d. dan kan je het beste gewoon een CLub-3d of Connect-3d kopen.
Link naar reactie
[quote:726f45f832="Red Dragon"]Benmen geeft juist een goede vergelijking, wat je vervolgens van Pepsi en coca cola vind is juist off-topic! Hoe dan ook betaal je bij Gigabyte en Hercules voor de naam en alle extra's in de doos. bij Hercules zit bijvoorbeeld een gratis volledige versie van "No one lives forever 2" Als je gewoon een nieuwe videokaart zoekt en verder geen luxe doos met allerlijk poespas e.d. dan kan je het beste gewoon een CLub-3d of Connect-3d kopen.[/quote:726f45f832]ja klopt, maar als je ff terug kijkt zie je staan dat er op tweakers staat dat de gigabyte maar €190 kost. daardoor is er hier veel verwarring, omdat jij zegt dat ze gewoon de goedkoopste moeten nemen en dat is volgens jouw de club3d/connect-3d en dat is ook zo, want die €190 is een fout van tweakers
Link naar reactie
[quote:2a1c3307d9="Red Dragon"] Als je gewoon een nieuwe videokaart zoekt en verder geen luxe doos met allerlijk poespas e.d. dan kan je het beste gewoon een CLub-3d of Connect-3d kopen.[/quote:2a1c3307d9] /offtopic Ik vind de doos van de Radeon 9500PRO van Club-3d juist erg mooi! Gewoon "stylish" uitziend zwart/rode doos met in het zilver RADEON 9500PRO erop en niet zo'n stomme ultra-evil-superduper monster/clown/bouwwerk... 8) Heerlijk simplistisch en net zoals de inhoud zonder overbodige en dure poespas...gewoon leveren wat er gevraagd wordt, dat zouden meer fabrikanten moeten doen IMHO...
Link naar reactie
[quote:c3e2d8ad1e="Baxcorp"][quote:c3e2d8ad1e="Red Dragon"] Als je gewoon een nieuwe videokaart zoekt en verder geen luxe doos met allerlijk poespas e.d. dan kan je het beste gewoon een CLub-3d of Connect-3d kopen.[/quote:c3e2d8ad1e] /offtopic Ik vind de doos van de Radeon 9500PRO van Club-3d juist erg mooi! Gewoon "stylish" uitziend zwart/rode doos met in het zilver RADEON 9500PRO erop en niet zo'n stomme ultra-evil-superduper monster/clown/bouwwerk... 8) Heerlijk simplistisch en net zoals de inhoud zonder overbodige en dure poespas...gewoon leveren wat er gevraagd wordt, dat zouden meer fabrikanten moeten doen IMHO...[/quote:c3e2d8ad1e] Dat klopt de dozen van de duurdere Club-3d kaarten zien er prima uit en zijn goed gevuld. geen onzin maar wel kabeltjes e.d. De goedkopere kaarten van Club-3d zitten in veel simpelere dozen overigens. Wat Connect-3d betreft. daar zit zelfs de Radeon 9700 PRO in een heel klein zielig simpel doosje, maar de kaart is een stuk goedkoper dan een Hercules Radeon 9700 pro. :) Connect-3d levert overigens ook alle benodige kabels en driver cd bij de kaart.
Link naar reactie
Raar, ik vraag een online bedrijf [url]http://www.wintelco.nl naar een offerte die er zo uitziet: Kunt u mij de volgende offerte geven (ivm studie HBO-bi noodzakelijke aanschaf): Systeem AMD Athlon XP 2600+ 333FSB CPU Met: Kast met front usb, 400w MB S462 ASUS A7V8XLAN KT400 SB6.1/LAN of vergelijkbare Dimm PC333 512MB DDR Brand/Brnd 80 gb liquid u133/7200 dvd lite-on brander lite-on VGA AGP Club3D ATI Radeon 9500Pro 128BGA of vergelijkbare stille koeler Xp voorgeinstalleerd Zonder: speakers monitor boxen muis keybord Bijzonderheden: Graag uw commentaar/advies op de samenstelling Levertijd? Krijg ik als antwoord dat de 9500 pro nergens in Europa leverbaar is :evil: Ik ga dus het forum op en kom als eerste dit tegen. Heeft iemand nog tips voor een goede en betrouwbare on-line shop of tips vwb de samenstelling van dit systeem?. Alvast hartelijk bedanklt voor de moeite :) [/url]
Link naar reactie
[quote:a55b707368="Firestorm Commander"]Koop Nvidia ;-) DE reden: ATI zuigt :lol: Nvidia Rulez ATIke is pas nieuw Ti 4600 bestaat al lang = logisch dat die Ti achterloopt :lol: wacht op een Nieuwe Nvidia chip dan Ati gets slowe nest :lol: (+nare ervaring met ati, snel stuk enz allemaal, iets dat k met nvidia niet veel aan de hand heb (bekans nooit zelfs ;-))[/quote:a55b707368]die nvidia FX is nog geen eens uit en verliest al van de radeon 9700 pro. waarom zou je dan die nvidia nemen, alleen omdat jij 1 k*t videokaart hebt gehad van ati. dat wil nog niet zeggen dat de rest ook slecht is. maar je krijgt waarschijnlijk nog genoeg commentaar op dit berichtje, want de meeste hier zijn voor ati
Link naar reactie
bwa, k heb al veel ATI's naar de RMA-afdeling moeten sturen ;-) net gelijk AMD's -> snel, al wa ge wilt -> nadeel: wordt veel te heet, veel problemen -> vooral met vastlopers AMD: goedkoop -> maar wordt even duur als ne Intel door al die coolerkes enz om m koud te houden :lol: Ati heb k al veel na RMA moete laten gaan: wegens slechte drivers, ofwel omdat ie kapot is :-) Ati zal wel goed zijn qua prestaties enz, ma als gem altijd moet vervangen, is't ook nemer leuk he :-) Ik zie dat je een WD hdd'ke hebt -> net hetzelfste, WD -> heel goed qua performance -> maar ook weer snel stuk
Link naar reactie
[quote:a6c8bf248f="leonardus"]Krijg ik als antwoord dat de 9500 pro nergens in Europa leverbaar is :evil: Ik ga dus het forum op en kom als eerste dit tegen. Heeft iemand nog tips voor een goede en betrouwbare on-line shop of tips vwb de samenstelling van dit systeem?. Alvast hartelijk bedanklt voor de moeite :) [/url][/quote:a6c8bf248f] De Radeon 9500 PRO is inderdaad moeilijk leverbaar. Je kan of wachten of een Radeon 9700 kopen. Vraag anders of Wintelco nog aan Connect 3d Radeon 9500 PRO kaarten kan komen. Ik kom zelf ook uit Harderwijk en ken Wintelco heel erg goed. het is een erg betrouwbare webshop en heeft uitstekende serivice. je kan ook gewoon afhalen en een dergelijke webshop in de buurt is erg makkelijk, als er wat is kan je gewoon langs komen, dat heb je niet als je bij een webshop aan de andere kant van nederland moet bestellen. Om de prijzen hoef je het ook niet te laten. Zo dat was wel genoeg SPAM voor Wintelco :) Voor andere goeie webshops moet je kijken op www.tweakers.net/pricewatch ps. tips over je gehele systeem in een ander gedeelte van het forum stellen aub.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...