Ga naar inhoud

Geluid uit monitor ?


Aanbevolen berichten

Mijn 19" NEC monitor is nu 2,5 jaar oud, en hij maakt tegenwoordig geluid. Uit de kast erachter komt een irritant statisch achtig geluidje, met een soort zachte brom erdoorheen. Is dit normale slijtage?? Er zit een Trinitron beeldbuis in overigens. Volgens mij had ik 3 jaar garantie erop, maar of ze er iets aan doen?? Ik weet niet of het een normale klacht is die ik hier heb
Link naar reactie
Ik had laatst een monitor van een jaartje of vijf oud (was volgens de eigenaar ook niet helemaal o.k. meer), in elk geval, als je een resolutie van 640 x 480 draait op deze monitor maakt hij een hoog piepend geluid. Bij het opstarten van de pc hoorde ik dus altijd dat geluid, zodra je in windows kwam hield het op, want dan ging hij naar 800 x 600, maar wat het probleem is, ik zou het niet weten, ik ben niet technisch geschoold. Ik zou in elk geval over het probleem klagen, want het lijkt me niet normaal. de meeste monitoren piepen of brommen immers niet (tenzij je ze verrot slaat natuurlijk :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...