Ga naar inhoud

Welke score kan een Ati Radeon 340 igp in 3d mark halen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met daarin een Ati 340 igp grafische kaart met 32 mb geheugen. Ik vraag me nou eigenlijk af of iemand die kaart kent ofzo, ik kan er op internet nl. er geen test van vinden waarin een 3D mark is gedaan. De score die ik nu haal vind ik nogal laag. 1493 3D marks in versie 2001 se build 330. Ook krijg ik het niet voor elkaar om de catalist drivers wekend te krijgen, ondersteunen die de igp 340 niet? Waar zou ik anders dan (nieuwere) drivers kunnen vinden. Die op de compaq site zijn nl. hetzelfde als die op de cd-rom staan. Specs: Intel P IV 2000 mhz 256 mb ddr pc2100 so-dimm 30gb hd Ati radeon 340 igp 32mb
Link naar reactie
Ik denk dat je beter op de Compaq site kan kijken voor Driver updates, dat is vaak zo bij 'laptop graphics'... Qua score is dat volgens mij vrij normaal voor een laptop, maar aangezien mijn vaders laptop (1.7 ghz, 256 MB PC2700 ram, 16 MB Ati Radeon M6) 22** nog wat haalde ben ik daar niet zeker van... RADEON™ IGP 340M World's first Integrated Graphics Processor for Mobile Intel® Pentium® 4 Delivers industry-leading mobile integrated graphics performance Highly integrated design, including LVDS and integrated master clock Low power consumption and industry leading power management Integrates complete MOBILITY™ RADEON™ graphics core, including HYDRAVISION™ dual display technology, PIXEL TAPESTRY™ and HYPER Z™ Fully software compatible with stand-alone RADEON™ graphics http://www.ati.com/technology/hardware/radeonigp/rigp340m.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...