Ga naar inhoud

PC aangesloten op TV (met tv-out) beeld film valt weg na....


Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik een film afspeel maakt niet uit welk formaat (Mpeg,DivX enz.) Dan valt het beeld op mij tv naar enkele seconden weg maar de ondertiteling en het geluid gaan gewoon door (het beeld word niet helemaal zwart alleen het vlak waar de film zich afspeelt) (als ik een gewone DVD afspeel dan werkt deze wel gewoon en valt het beeld niet weg) ik heb ook al andere avi,mpeg,mov. Films geprobeerd maar ook bij dezen valt het beeld van de film na enkele seconden weg… Op mijn eigen tv heb ik dit probleem niet... De drivers etc. zij allemaal goed geïnstalleerd (ik gebruik Windows XP) Kan iemand mij helpen??
Link naar reactie
[quote:7fb1a67d73="sub0"]Hoogstwaarschijnlijk staat de resolutie te hoog. Verander deze in maximaal 800X600. (via rechtermuisknop op het bureaublad-kies eigenschappen-instellingen) De TV kan namelijk geen hogere resolutie aan.[/quote:7fb1a67d73] Op mij eigen PC staat de tv en monitor bijde op 1074 bij... Waarom zou dat bij mijn vader niet werken?? En dat heb ik al geprobeert maar dat helpt niet....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...