Ga naar inhoud

test van videokaart


Aanbevolen berichten

Ik ben nu bezig met het testen van een andere videokaart. het gaat om een hercules Radeon 8500LE 64 Mb. Ik wil deze kaart testen omdat ik wil kijken ofdat m'n pc nog steeds crashed met deze andere kaart. tot nu toe is dat nog niet het geval. ik doe de laatste tijd meer mededelingen over het goede verloop van mijn stabiliteit. Nou kom ik er meestal na een tijdje achter dat ie nog steeds crashed. ik dacht toch als laatste aan de videokaart. paar uur memtest gelopen, geen fouten. ander moederbord en voeding, had ook geen nut. Maar nu met het testen van die andere videokaart komt er wat schot in de zaak. Is het dan toch die club 3d :roll: Gf4 Ti 4200 64 Mb die het na een paar uurtjes voor gezien houdt? Maar ik ben nu dus van plan om die Radeon flink op de proef te gaan stellen om zo zeker te weten dat de instabiliteit aan mijn GF4 te wijten was. Ik ben van plan om 10 benchmarks te doen. en daarna nog een uurtje Gamen. Zou dit enig effect hebben op een goede kaart laat staan een slechte?
Link naar reactie
[quote:c86084c682]3dmark2001 se in een loop van 1 a 2 uur draaien is een hele zware en goeie stabieliteits test, als hij dat haalt is de kaart goed stabiel. hoe langer de test hoe beter, ik heb hem wel is 8 uur laten draaien, (toen sliep ik uiteraard) [/quote:c86084c682] Heb je dan niet acht uur aan een stuk naar die prachtige beelden gekeken?
Link naar reactie
Die gozer en ik hadden dus al een soort van afspraak, Als we allebei tevreden zouden zijn zouden we elkaars kaarten houden. nou ben ik wel tevreden met die Radeon 8500, niks mis mee. Maar hij vind die Gf 4 Ti 4200 te langzaam :roll: Bij hem crashed ie niet, die Radeon 8500 bij mij ook niet. Maar hij drong weer aan dus oke, kaart weer morgen omruilen. Ik ga het nog eens proberen met die GF en als ie het niet doet gaat ie terug. Wie weet kan ik een ATi ervoor krijgen bij Salland. Je hebt mij toch snel tevreden, dus een 8500 voor een Gf 4, oke het is niet helemaal fair maar het kan nog wel. Als Salland moelijk gaat doen moet ik toch maar een andere videokaart kopen. Ik koop dan denk ik iets in de richting van Radeon 9500. Maar ik mag wel een beetje op de centen gan letten want ik jou over een maand op met werken (krantje dat ik loop wordt ochtendblad, :lol: daaaaag!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...