Ga naar inhoud

Cannot initialize Direct Draw


Aanbevolen berichten

[quote="turbulence"]kl*ten is dat ze je aangepraat hebben DX 9 te installeren, die is niet zo makkelijk te verwijderen.... [quote] Dit heb ik gezegd: Je kunt directx 9 eens installeren. let wel op dat je dan niet meer terug kan naar dx8. aanpraten is wat anders. en directx 9 eroverheen was een vrij logische oplossing. maarja laten we het hier verder rustig houden :roll:
Link naar reactie
vreemd... als je de foutmelding leest bij goeroe, dan zit ie te mekkeren over dat de drivers niet WHQL gekeurmerkt zijn... maar als je dan op die russische site (hoe kom je daar in hemelsnaam bij 8) ) dan geven ze aan dat de drivers wel WHQL zijn... edit: en over dat DX9 zei ik alleen maar, omdat als je hem eenmaal geinstalleerd hebt je er niet goed meer vanaf komt, en als je dan zulk soort dingen gaat voorstellen, zonder dat je de concequenties ervan weet.... niet verkeerd naar jou hoor, maar het is gewoon vervelend als je er niet meer vanaf kan (ja, door windows opnieuw te installen dan) en ik spreek uit ervaring :wink:
Link naar reactie
[quote:ac4f49fd09="turbulence"] maar als je dan op die russische site (hoe kom je daar in hemelsnaam bij 8) ) dan geven ze aan dat de drivers wel WHQL zijn... [/quote:ac4f49fd09] gewoon 28.32 nvidia intypen bij google :wink: . Waar zie je btw dat die drivers niet whql zijn? je bedoelt dit? You should verify that the driver is a final version from the hardware manufacturer.
Link naar reactie
Voor de tnt2 serie is het niet verstandig al te nieuwe drivers te instaleren, Ik prefereer de 27.42 of 29.42. DirectX 9 instaleren op een Non-DirectX 9 kaart is niet aan te raden, er zit geen enkel voordeel aan, ik hoop dat niemand het nog adviseert hier voor een non-directX 9 kaart, tenzij je 3dmark '03 wilt zien, maar daar heb je niets aan op een tnt2. dus blijf van directX 9 af voortaan. DirectX 8.1 die in WinXP standaard zit is prima voor alle games van dit moment. Lees eens goed de FAQ door zoals Turbulence al aangeeft. daar staat veel informatie over drivers e.d. in de 27.42 en 29.42 driver kan je downloaden @ www.guru3d.com soms wil een bepaald spel dat je juist wel de nieuwste drivers instaleert. probeer dan de 41.09 drivers van www.nvidia.com
Link naar reactie
Ik bestel vanavond nog een nieuwe videokaart, moet alleen nog een leuke zien te vinden, ben het gezeik met deze videokaart een beetje zat. Telkens geeft die problemen, geen enkele game werkt perfect ermee, en dat gekloot met die drivers wordt ik strontziek van. Iemand nog een tip voor een videokaart van rond de 50/60 euro met 64 MB geheugen? Een videokaart van deze pagina; http://www.gistron.com/scripts/producten.php?cat=7 Want daar bestel ik altijd.
Link naar reactie
tja, beetje laag budget, ik zat te denken aan een Radeon 9000 64mb deze kost echter zo'n 80 euro bij jou vaste adres. Als 80 Euro te veel is neem dan een Radeon 7500 of GeForce 4 MX 440 die zijn zo'n 60 euro. echter voor 20 euro meer heb je dus een veel snellere Radeon 9000. kijk ook eens op www.tweakers.net/pricewatch voor de goedkoopste adressjes.
Link naar reactie
[quote:9a096c1d0f="Red Dragon"]tja, beetje laag budget, ik zat te denken aan een Radeon 9000 64mb deze kost echter zo'n 80 euro bij jou vaste adres. Als 80 Euro te veel is neem dan een Radeon 7500 of GeForce 4 MX 440 die zijn zo'n 60 euro. echter voor 20 euro meer heb je dus een veel snellere Radeon 9000. [/quote:9a096c1d0f] Thanx, denk dat ik er zo wel uitkom. Heb nog even geprobeerd om de Direct3D aan de praat te krijgen, maar werkte weer niet, detonators eruit gegooid, die 29.xx versie geinstalleerd, DirectX is nu weer gewoon 8.1, maar nee hoor :(
Link naar reactie
[quote:3c4b3e0239="Red Dragon"]Het kan heel goed wezen dat de TnT2 M64 gewoon niet meer kan voor een dergelijk spel, het is anno 2003 een kaart van niets moet ik eerlijk zeggen.[/quote:3c4b3e0239] Een kaart van niets, hij is nog steeds overal te koop :P Het is ook zo met andere spellen, ik blijf erbij dat het aan die Direct 3D ligt, en die werkt bij de andere poster in dit topic wel, dus.
Link naar reactie
[quote:6c3b814105="DeOpperGoeroe"][quote:6c3b814105="Red Dragon"]Het kan heel goed wezen dat de TnT2 M64 gewoon niet meer kan voor een dergelijk spel, het is anno 2003 een kaart van niets moet ik eerlijk zeggen.[/quote:6c3b814105] Een kaart van niets, hij is nog steeds overal te koop :P Het is ook zo met andere spellen, ik blijf erbij dat het aan die Direct 3D ligt, en die werkt bij de andere poster in dit topic wel, dus.[/quote:6c3b814105] Tuurlijk is hij overal te koop, als je maar 30 euro wilt uitgeven aan een videokaart en je speelt geen games, dan is het toch een prima kaart! Alleen voor games van anno 2003 is het een kaart van niets, geloof mij maar, ik er zelf ook een gehad. Die kaart is leuk voor een budget systeem maar niet voor een gamer. om op je probleem terug te komen, als je er zeker van wilt zijn dat het aan direct3D ligt zul je windows XP moeten herinstaleren en dan de standaard windowsXP drivers voor je TNT2 kaart gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...