Ga naar inhoud

Club 3D Radeon 9700 (Zalman) winnen ???


Aanbevolen berichten

[quote:5f4987d0d0="Slashhead"][quote:5f4987d0d0="no_name"]Wat moet je er voor doen??[/quote:5f4987d0d0] Als je nu ff de moeite neemt om te [u:5f4987d0d0]lezen[/u:5f4987d0d0] in plaats van vragen te stellen waarbij het antwoord gewoon duidelijk afgedrukt staat :-?[/quote:5f4987d0d0] Dat gaat een beetje moeilijk als je geen C!T hebt. Daarom vroeg ik me af wat je er voor moet doen.
Link naar reactie
[quote:685e55c37e="no_name"][quote:685e55c37e="Slashhead"][quote:685e55c37e="no_name"]Wat moet je er voor doen??[/quote:685e55c37e] Als je nu ff de moeite neemt om te [u:685e55c37e]lezen[/u:685e55c37e] in plaats van vragen te stellen waarbij het antwoord gewoon duidelijk afgedrukt staat :-?[/quote:685e55c37e] Dat gaat een beetje moeilijk als je geen C!T hebt. Daarom vroeg ik me af wat je er voor moet doen.[/quote:685e55c37e] Dan moet je een Computer!Totaal kopen :-? simpel toch
Link naar reactie
[quote:54696a1c86="phaas"][quote:54696a1c86="no_name"]Wat moet je er voor doen??[/quote:54696a1c86] Je moet een tip inzender ;) En dan iets minder n00bs als 'Caps-lock waarschuwing' graag, om maar even een voorbeeld te noemen. Ik zat persoonlijk meer te denken aan een leuke tip voor GCC ofzo :D[/quote:54696a1c86] okee Wat dacht je van deze: "Plaats een cd met het label naar boven in de cd-speler" (Als ik nu niet win, dan weet ik het ook niet meer :lol:)
Link naar reactie
Hmm, je had eigenlijk niet moeten zeggen op welke bladzijde de prijsvraag staat. Anders is men 'gedwongen' het blad te kopen, ipv het door te bladeren in de winkel (als ze hem uit de verpakking hebben gehaald dan, zie ik wel eens staan - gelukkig heb ik (lees: m'n vader) een abonnement -)... Als je verder niet weet waar het staat, moet je wel goed zoeken om het te vinden, met de kans dat je allemaal reclame ziet en interessante artikelen tussendoor... Geen slimme zet Slashhead :D...
Link naar reactie
Je hebt gelijk. Ik heb hier een hele unieke kans omzeep geholpen :lol: Maar het is nu jouw schuld als ik volgende week uitglijd in de Albert Heyn omdat [b:371a274511]jij[/b:371a274511] iedereen op het idee hebt gebracht om die plastic zak eraf te scheuren... Je hoort nog wel van mijn letsel schade advocaat ;) Mwha, ik poste het eigenlijk alleen voor de trouwe bezoekers hier. Het is wel een leuke kans om op een eenvoudige wijze aan een mooie kaart te komen. Nu weer on-topic.
Link naar reactie
Nou ben ik niet zo sterk in het geven van tips. Maar wie geeft mij nou DE tip waarmee die kaart deze kant op komt. Win ik die kaart dan zit er duidelijk voor jouw ook wat aan vast. Win ik niks dan pech gehad maar dat heb ik dan ook. Wie geeft die gouden tip per P.B. want anders stuurt iedereen hem in. En ik kan natuurlijk maar 1 tip insturen dus ik zoek er 1 uit die ik instuur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...