Ga naar inhoud

Koeler Club 3D ATI Radeon 9700pro zit los, wat te doen??


Aanbevolen berichten

De koeler van mijn kaart ligt eraf, hij hing van de ene op de andere los, en een dag later lag hij eraf. Dat nieuwe koelerbevestigingsysteem van Club-3D werkt echt voor geen meter ( 2 van die heel snel loszittende pinnetjes moet het zaakje bij elkaar houden :-? ). Nu heb ik hem op een vreemde manier snel (tijdelijk) vastgezet. Maar ik dacht eraan om die nieuwe Zalman VGA koeler erop te zetten, maar kan dat wel of wordt de kaart dan te warm. Want ik ben mijn systeem aan het overklokken, dus moet hij wel goed kunnen koelen. Als jullie nog andere goede VGA koelers kennen (voor 9700Pro) meld het dan?? Alvast bedankt :)
Link naar reactie
[quote:a4822e4f4a="ChrisTuner"]De koeler van mijn kaart ligt eraf, hij hing van de ene op de andere los, en een dag later lag hij eraf. Dat nieuwe koelerbevestigingsysteem van Club-3D werkt echt voor geen meter ( 2 van die heel snel loszittende pinnetjes moet het zaakje bij elkaar houden :-? ). Nu heb ik hem op een vreemde manier snel (tijdelijk) vastgezet. Maar ik dacht eraan om die nieuwe Zalman VGA koeler erop te zetten, maar kan dat wel of wordt de kaart dan te warm. Want ik ben mijn systeem aan het overklokken, dus moet hij wel goed kunnen koelen. Als jullie nog andere goede VGA koelers kennen (voor 9700Pro) meld het dan?? Alvast bedankt :)[/quote:a4822e4f4a][quote:a4822e4f4a][/quote:a4822e4f4a][quote:a4822e4f4a] Je kunt gaan knoeien , maar de garantie vervalt wel . In de nieuwe computertotaal staat een artikel over het koelen van de kaart zonder fan[/quote:a4822e4f4a]
Link naar reactie
[quote:a3e9e57f5f="ChrisTuner"]De koeler van mijn kaart ligt eraf, hij hing van de ene op de andere los, en een dag later lag hij eraf. Dat nieuwe koelerbevestigingsysteem van Club-3D werkt echt voor geen meter ( 2 van die heel snel loszittende pinnetjes moet het zaakje bij elkaar houden :-? ). Nu heb ik hem op een vreemde manier snel (tijdelijk) vastgezet. Maar ik dacht eraan om die nieuwe Zalman VGA koeler erop te zetten, maar kan dat wel of wordt de kaart dan te warm. Want ik ben mijn systeem aan het overklokken, dus moet hij wel goed kunnen koelen. Als jullie nog andere goede VGA koelers kennen (voor 9700Pro) meld het dan?? Alvast bedankt :)[/quote:a3e9e57f5f] terugbringen en ruilen voor een goede.
Link naar reactie
[quote:71a07a0004="Salv"]die koelers van die Club3D kaarten stellen toch al net zoveel voor. Kan je beter Leatek hebben. Oke, dan heb je iets meer geluid. Ik heb zelf de Club3d Ti4200. volgensmij deugt dat ding voor geen meter.[/quote:71a07a0004] Cooler van club-3d is prima, zowel op de Radeon 9700 als op de Ti 4200, ik heb erg veel club-3d kaartjes getest in diverse systemen, de koeling is degelijk echter niet geschikt voor extreem overklokken. en Leadtek heeft overigens geen Radeon kaarten. Ik heb zelf een leadtek gehad (Ti 4400) erg snel en mooi maar de herrie...pfff.. ik ben blij dat ik van dat geluid af ben
Link naar reactie
[quote:b21951ad93="William_17"]Ey Red Dragon ik heb een ati radeon 9700 pro (volges mij club 3d) en wil ook de nieuwe zalman vga cooler erop zetten, maar jij schrijft dat je moet zorgen dat je case fans in je kast heb zitten, nu komt een hele domme vraag, wat bedoel je daarmee gewoon koelers in de kast offe? hoop dat je me verder kan helpen! bedankt :lol:[/quote:b21951ad93] Lees de C!T van deze maand !!
Link naar reactie
[quote:7ce66d0576="ChrisTuner"]Ik dacht al: Sinds wanneer heeft Leadtek ATI kaarten :-? :) Dus jullie zeggen dus dat ik gewoon die ZALMAN koeler erop kan monteren. Bedankt[/quote:7ce66d0576] ik hoor alleen dat leatek goede kaarten heeft. Dat ze geen ATI hadden wist ik niet. Maar heb je die Zalman koeler al? Je kan hem er gewoon opmonteren ja.
Link naar reactie
[quote:7f523e5572="ChrisTuner"]Maakt nie uit, je kunt nie alles weten (ik zeker ook niet :D). Ik denk dat ik hem vandaag maar ga halen. Red Dragon zijn 2 92x92 casefans genoeg koeling??? :-?[/quote:7f523e5572] is ook prima, als er maar 1 op je videokaart blaast. overigens als je niet gaat overklokken heb je er helemaal geen een nodig.
Link naar reactie
[quote:17f75f2e34="ChrisTuner"]Maar dat willen we toch wel gaan doen. Ik heb mijn kaart al met de rivatuner overgeklokt, maar kan het ook hardwarematig (of bios) want de rivatuner doet het softwarematig. Of is dat helemaal niet nodig en is de rivatuner genoeg??[/quote:17f75f2e34] Je kan een bios editor gaan gebruiken en een bios gaan maken en deze vervolgens flashen maar dan kan je je kaart onherstelbaar vernielen, gewoon rivatuner gebruiken dus. soft OC is net zo goed als Hard OC. maakt niets uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...