Ga naar inhoud

Groot Probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een computer verkocht aan familie(dom) Het werkte perfect ,nooit geen probleem ,nu zijn ze aan het klooien geweest met een netwerkkaart en dat ging niet geweldig .Daarna zijn de problemen begonnen ,de computer is al een keer naar de winkel geweest en er bleek van alles mis te zijn ,geheugen was kapot etc .Nu hebben ze het volgende probleem ,als ze een spel opstarten wordt het scherm zwart en gaat de computer uit ,ze hebben er nu een Radeon kaart in maar ze hadden hetzelfde probleem met een andere videokaart ,alles werkt perfect behalve als ze een game opstarten ,ze gebruiken Windows XP . please help
Link naar reactie
Zo uit mijn hoofd ,is het een Amd Athlon 1300, MSI mobo K7 Pro en wat er gebeurt is een spel wordt opgestart en het beeld wordt zwart en de monitor gaat op standby en de computer heeft een reboot nodig om weer in leven te komen .Ik heb nooit enig probleem met deze computer gehad ,ik speelde elk spel erop en het functioneerde perfect ,het gebeurt ook alleen met spellen ,internet en windows xp draait goed . Noddy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...