Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score?


Aanbevolen berichten

5431 http://service.futuremark.com/compare?2k3=571048 Met 90 Mhz extra CPU speed en op 391/351. Als ik naar de results kijk van anderen, kan ik eigenlijk alleen maar tot de conclusie komen dat Test 1 CPU en Fillrate limited is, en 2 t/m 4 videocard limited zijn. Vandaar waarschijnlijk ook die 100 punten extra van 2Fast. Als ik bijvoorbeeld naar het begin van die test kijk, daar haal ik met een snellre CPU meer FPS, maar bij de closeup van die jager haal ik met overklokken van de videokaart meer FPS. Overigens leuk detail: hiermee sta ik #1 op Futuremark in de 1750 Mhz klasse :) Edit: zie ook net dat er iemand met een XP2000+ 5500 haalt met een hercules op 420 MHz :(
Link naar reactie
  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    315

//BA De bios die je gebruikt en zou mailen is er nog niet. heb je anders gewoon een link. het is me nog niet helemaal duidelijk welke bios jullie gebruiken wat me wel duidelijk is is dat het werkt :) ik heb even gekeken wat voor geheugen ik op mijn kaart heb: [list:b3dc122230]Hy5DU283222 F-36 234A Kor. 7T42200C[/list:u:b3dc122230] Dat laatste getal achter "kor." verschilt per geheugen. dus dat zal wel het serie nummer wezen. Ik vermoed dat het Hynix mem is. [b:b3dc122230][edit] [/b:b3dc122230]Het is hynix geheugen: http://www.hynix.com/datasheet/pdf/dram/HY5DU283222F(Rev.1.2).pdf VOlgens die PDF is het 3,6 ns geheugen. aangezien er F-36 staat [b:b3dc122230][edit][/b:b3dc122230] //BA + 2fast. Mooie score [img:b3dc122230]http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/ruinkai/biggthumpup.gif[/img:b3dc122230]
Link naar reactie
Volgens mij had ik deze: http://home.iprimus.com.au/manyas/ATI8004.rar Ik de readme van de files staat dan dit: [i:110688d884] Modified to PAL 8.004 bios from an original ATI card. Thanks to eRNo on www.rage3d.com forums. Radeon 9700PRO [0x1002] (PAL) ASIC Type: R300 ASCI ID: 4e44 Bus Type: AGP 1X, 2X, 4X, 8X Bios Version: 8.004 Bios Part #: 113-94206-102 Bios Title: R300 Samsung DDR BIOS P/N 113-94206-102 Bios Date: 2002/10/17 13:33 Memory Size: 128MB Memory Type: DDR SGRAM /SDRAM [/i:110688d884] Nice, vermoedens toch juist dat het om 3.6 ns ging.
Link naar reactie
Ik heb de zelfde bios als BA en 2fast Ik kan nu wel verder overklokken [b:8e94c2bee9]398/324 [/b:8e94c2bee9]zonder vastlopers en artifacts. vervolgens de omega 3.2 drivers erop en toen geinstaleerd als radeon 9800 PRO. score [b:8e94c2bee9]5374[/b:8e94c2bee9] http://service.futuremark.com/compare?2k3=572303 NIet slechts dacht ik.. maar het moet hoger kunnen. Wat ik me afvraag welke .inf bestanden jullie (BA en 2fast) gebruiken? //ChrisTuner je kan de flash util halen van www.3dchipset.com je kan die kaart gewoon flashen met die bios. no problem
Link naar reactie
Mijn kaart blijkt een exreme OC kaart te zijn :D 8) Radeon 9700 non-pro @ [b:9b184ca2cb]412/338 [/b:9b184ca2cb] 3dmark '03 score: [b:9b184ca2cb]5536[/b:9b184ca2cb] http://service.futuremark.com/compare?2k3=572429 zoals BA al aangaf is de CPU bij 2fast doorslag gevend. met zijn pc en mijn kaart had ik dat record wel kunnen breken. Ik ben echter dik tevreden met mijn score. goeie 2e plaats dacht ik zo 8)
Link naar reactie
[quote:06ffac8e40="BA"]GRRRR dat wordt weer tweaken ;)[/quote:06ffac8e40] yeps. had je zeker niet verwacht dat mijn non-pro zo ver kon overklokken :) ik eigenlijk ook niet. kijk eens naar onze fill-rates. jij bent daar het snelst in Single-texture. zo zie je dat de mem zeker wel invloed heeft. Als ik mijn mem hoger doe dan 338 krijg ik Artifacts. :( als jou core hoger kan kan je mijn record en die van 2 fast ook wel verbeteren.
Link naar reactie
Hé jongens, rustig aan hè!!!?!? :wink: Mijn score gaat niet hoger denk ik hoor!! Bij 5572 zit mijn max wel zo'n beetje. :( Hoger dan 310 Mem kom ik niet.. zelfs niet met een grote huiskamerventilator waardoor mijn sys-temp naar 20 graden gaat en de geheugenmodules gewoon koud aanvoelen :lol: niet super geweldig geheugen, maar natuurlijk wel een dikke PRO voor non-pro geld Ik krijg zelfs al rare textures (wel heel af en toe) op 391, dus voor het allerdaagse werk speel ik altijd op 378/310, maar dat is natuurlijk meer dan voldoende.. :)
Link naar reactie
Ik kom ook niet hoger dan 5534 hoor.. wees maar gerust. Om jou score te verbeteren moet er een radeon 9800 pro komen of een nieuwe MOBO + CPU. Mijn mem wil niet hoger dan 338 en mijn core niet verder dan 412. boven de 412 crashed 3dmark '03 ik kan met 412/338 niet lekker gamen. krijg dan ook rare artifacts zo nu en dan. draai nu op 340/290. een stuk lager maar wel lekker save :) Hoe dan ook ben ik erg trots op mijn resultaat. die Zalman ZM80A-HP heeft zich ook wel bewezen dacht ik :) [edit]BA.. je bedoeld een soort van Computer! Totaal Hall of Fame?[/edit]
Link naar reactie
[quote:1970a0bf12="BA"]Idd, ik krijg hem ook met geen mogelijkheid over de 391 heen. Zou beter koelen dan toch de oplossing zijn, bijvoorbeeld met zo'n zalman? Ik heb alleen nog een Blorb liggen maar ik dnek niet dat dat veel helpen gaat ;) BTW RD kan je geen scoreboard bijhouden in de eerste post of zo ;)[/quote:1970a0bf12] Tja ut lijkt op koeling idd, maar aan de andere kant.. ik had die grote ventilator + een cold boot + volcano 7+ in de high stand (6000+ RPM) en hoger kom ik gewoon niet :( Wat een pokke herrie was dat trouwens :wink: ben gwoon mijn kamer uitgelopen :P Cpu temp was op 1.75v (bios geeft aan 1.81-1.82) ineens maar +/- 40 graden (normaal gaat ie stressed toch richting 55-56) en de kaart werd echt niet warm.. dus de core zit gewoon aan zijn max denk ik.. maar mij hoor je echt niet klagen :lol: Toch vind ik het wel meevallen, in C&C generals merk ik niet echt veel verschil met de TI4600, maar in Microsoft Rallisport challenge & NFS6 daarintegen wel weer een beetje :) //RD// Woow mooi resultaat hoor! Lekker kaartje is het toch! over de 400 hoef ik niet eens te proberen (in windows zelfs niet... [color=blue:1970a0bf12]*2FAST denkt aan voltmod 8)[/color:1970a0bf12] .. maar daar waag ik me maar niet aan denk ik, voor een 3dmarkscoretje.. ik vind het prima zo!
Link naar reactie
LOL.. jullie maar kloten met open kast en extra cooler. ik haal 412 met een gesloten kast en alleen maar een 12db 80mm Pabst fan die op mijn zalman ZM80A-HP blaast. en dat is natuurlijk niet echt veel lucht. ik heb wel Artic Silver III onder mijn Zalman cooler zitten. dat is natuurlijk ook beter dan zo'n simpele sticker die je vaak onder de cooler vind. misschien een idee voor jullie. sloop je cooler eraf en kijk of er zo'n sticker onder zit. haal die weg en gooi er wat AS3 op. 2fast. wat betreft de games. met de radeon 9700 score je natuurlijk vooral als je FSAA en ANISO gebruikt. ik gebruik standaard altijd FSAA4x en ANISO level 8 Performance (aangezien quality niet veel uitmaakt en een stuk langzamer is) //BA ik zal is kijken of er animo is voor een hall of fame. met 3 users is het niet echt itteresant lijkt me.
Link naar reactie
Dat is inderdaad wel een goed idee, even de koeler er af en AS3 er onder. 2Fast: ik bedoelde ook de videokaart zelf :) Die wordt bij mij echt bloedheet. Open kast heeft bij mij meer invloed op CPU overclock, niet echt op de GPU. Die heeft gewoon een betere heatsink nodig denk ik. Zal eens even kijken of dat wil
Link naar reactie
[quote:e53a58b806="Red Dragon"]ik heb wel Artic Silver III onder mijn Zalman cooler zitten. dat is natuurlijk ook beter dan zo'n simpele sticker die je vaak onder de cooler vind. misschien een idee voor jullie. sloop je cooler eraf en kijk of er zo'n sticker onder zit. haal die weg en gooi er wat AS3 op.[/quote:e53a58b806] Goed idee Red Dragon, mss kan ik de mijne dan ook nog iets hoger krijgen. Nu kijken of ik de koeler er op een andere manier dan met een hamer af kan krijgen, zit echt stevig vast. Mooi scores trouwens :wink: , die drivers en bios'en bij ati schelen echt veel als ik het zo bij jullie zie.
Link naar reactie
Ik vind het gewoon leuk dat ik met mijn relatief stille pc ongeveer net zo hoog als jullie score :) Je zou ook aan een zalman ZM80A-HP kunnen denken.. er is echter al weer een leuke opvolger. de ZM80C1-HP [img:45cfdf5e5f]http://www.zalman.co.kr/news/2003/cebit2003/112.gif[/img:45cfdf5e5f] Maar dan moet je nog wel even wachten tot die te koop is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...