Ga naar inhoud

Lage 3d mark score!!


Aanbevolen berichten

Ik heb dus precies t zelfde probleem alleen met iets andere hardware. Ik heb trouwens ook een mobo met Via chipset, kan t niet zijn dat die Via chipsets gewoon voor compatibiliteits problemen zorgen? :P Ik heb al eens vaker gepost maar k heb nog niet echt een antwoord gekregen, wat ik ook niemand kwalijk neem, want het is natuurlijk een erg vreemd probleem. Ik heb ook mn harde schijf geformatteerd, en alle nieuwe drivers geinstalleerd (inclusief mobo drivers natuurlijk). Ik post dit omdat het me gewoon opviel dat hij ook een Via chipset heeft en ook hetzelfde probleem heeft als ik.
Link naar reactie
Nee, ik heb niet hetzelfde mobo (ik heb een AOpen MX33 met Via chipset) en dat van mn fsb was volgens Red Dragon te weiten aan 3D Mark, dat ie mn fsb niet goed kan detecteren... Maar ik zal evengoed nog ff de specs posten: Intel P3 1Ghz 256 mb sd-ram AOPen MX33 met Via chipset Club 3D Radeon 9000 Pro met 128 mb DDR-ram 60 Gb harddisk (weet niet welk type) Er zijn wel spellen die inderdaad onder het minimum draaien, Battlefield en MOHAA bijvoorbeeld. Ik heb namelijk een vriend ook met een 1Ghz P3 en 256 mb sdram en een geforce 2 mx(weet niet welk type) waar Battlefield beter op draaid. Er zijn vast wel meer spellen die minder goed draaien maar daar is het niet echt hinderlijk, omdat het nog steeds een redelijk hoge framerate is.
Link naar reactie
[quote:c70eac0753="Wizz15"] en dat van mn fsb was volgens Red Dragon te weiten aan 3D Mark, dat ie mn fsb niet goed kan detecteren... [/quote:c70eac0753] Dacht zelf zo: Als ie je fsb niet kan detecteren dat ie ook meer niet kan detecteren bladiebla. Maarja als het zou kloppen wat ik zeg.... wat is dan de oplossing. We zullen wel eens kijken als chrisveeke z'n score eindelijk goed heeft gepost ;)
Link naar reactie
[quote:1823424af3="Ruudfeen"][quote:1823424af3="Wizz15"] en dat van mn fsb was volgens Red Dragon te weiten aan 3D Mark, dat ie mn fsb niet goed kan detecteren... [/quote:1823424af3] Dacht zelf zo: Als ie je fsb niet kan detecteren dat ie ook meer niet kan detecteren bladiebla. Maarja als het zou kloppen wat ik zeg.... wat is dan de oplossing. We zullen wel eens kijken als chrisveeke z'n score eindelijk goed heeft gepost ;)[/quote:1823424af3] Het gebeurd vaker, het is een fout van "The ORB" dwz de website waar alle benchmarks van 3dmark worden opgslagen, net als dat 3dmark2001se online de AthlonXP "thoroughbred" als een Unknown CPU ziet. met 3dmark '03 heb je dit probleem niet meer. dat er 0 stat bij de FSB maakt evengoed niets uit voor je score.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...