Ga naar inhoud

Hoe hard moet fan videokaart draaien?


Aanbevolen berichten

Ik heb het probleem dat mijn computer crasht, niets bijzonders dus, maar om bepaalde onderdelen uit te sluiten heb ik mijn kast open geschroefd en opgestart om te kijken of alle fans wel draaien. Nu draait de fan van mijn Asus V8420 (Ti 4200) wel, maar ik voel geen airflow. Ook een papiertje er vlakbij houden maakt niet uit. Dit is echter alleen in Windows, ik moet nog testen in spellen. Nu mijn vraag: Hoe hard moet de fan draaien?
Link naar reactie
Ik heb geen idee wat het is, maar ik heb er al een andere topic over, al een tijdje niet meer gepost. Ik moet eigenlijk windows opnieuw installeren, maar daar zit ik een beetje tegenaan te hikken. Binnenkort vakantie, dus dan kan ik het wel opbrengen denk ik. Het is de videokaart niet denk ik, maar ik wil het gewoon zeker weten. Misschien voeding, misschien Windows. Ik hoop Windows, anders moet ie terug naar de winkel, denk ik tenminste. Ik heb btw een 300 Watt voeding. Mijn Hardware config: - Amd Athlon TB 1333 MHZ - Shuttle AK 12 - 256 mb Sd-ram - 20 gb harde schijf (5400 rpm) - Asus V8420 GF4 Ti 4200 met 128 mb - Creative 128 geluidskaart - LiteOn 52x cd-rom - LiteOn 48x12x48 brander - Floppy Ik heb de computer al met zo min mogelijk opgestart en meerdere dingen geprobeerd. [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=78032[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...