Ga naar inhoud

Ati Radeon 9700TX?


Aanbevolen berichten

:oops: Beste mensen, Ik ben me druk aan het orienteren om mijn eerste PC aan te schaffen, tot nu toe heb ik altijd met een Mac gewerkt, dus best spannend allemaal. Omdat ik mijn PC ook voor 'vette' spelletjes wil gaan gebruiken ben ik van plan om er een krachtige Videokaart in te prikken. Ik denk erover om een Dell Dimension 4550, met Intel 450-PE moederbord , te kopen. Op de website van Dell kan ik mijn toekomstige machine helemaal aankleden, en wat betreft de Videokaart kan ik een Ati Radeon 9700TX kiezen. Maar ik kan helemaal niets vinden over die kaart, qua info dan. Is het een goed keuze? (hij is iets langzamer dan een 'gewone' 9700) Of moet ik het ding eruit laten en er zelf later 1 inpluggen? Wie weet hier iets van?
Link naar reactie
Tsja,... ik als pc-zelf-knutselaar, heb het niet zo op hele pc kopen. Ook al heb je keuze wat erin zit, daar je doorgaans altijd iets duurder uit bent, en als er wat kapot is, moet je het hele ding wegbrengen voor reparatie. Door de garantie mag je erzelf vaak geen vinger naar uitsteken. En om te upgraden is het makkelijk onderdelen 1 voor 1 te vervangen. Een voordeel vind ik ook dat je op deze manier elk onderdeel dat je wil upgraden/kopen goed onder de loep neemt en de beste keuze volgt. Ik heb een tip voor je: Ga alle onderdelen af, en zoek online tests, en benchmarks. De meeste pc-sites, hebben ook een forum, waar altijd de actuele hardware word besproken. Zoek en leer voordat je iets koopt waar je al snel ontevreden me zou kunnen worden!
Link naar reactie
:) Beste mensen, Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb jullie adviezen ter harte genomen en heb net een systeem besteld bij Informatique, helemaal naar mijn wensen met onderdelen die in recente ComputerTotaal-nummers als winnaars uit de bus kwamen. Als Videokaart heb ik voor Ati Raedon 9500pro gekozen. Lijkt me best een goede kaart, zeker in combinatie met een 2,53Ghz Pentium 4, Asus P4PE moederbord, en 512MB RAM. Dank allen, en wens me succes met de eerste stappen in PC-land. Groet, Ulysses
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...