Ga naar inhoud

Radeon 8500LE problemen met Abit moederplank


Aanbevolen berichten

Hoi heeft iemand misschien een oplossing voor het volgende probleem, ik heb uit een PIII systeem een Radeon 8500LE 64MB overgezet in een AMD 1800+ met een Abit KD7Raid moederbord. Als ik 3Dmark2001SE wil starten loopt het na 1 scherm vast, en kan ik alleen door opnieuw de pc op te starten weer verder. Ik heb de nieuwste drivers van ATI 3.0 en de bios geupdated maar blijft hetzelfde, ik heb de AGP op 1x gezet maar geen verbetering. Nu heb ik maar een oud GF2 GTS in het systeem gezet dat draait zonder problemen. Wie helpt :-?
Link naar reactie
Hoi ik heb de nieuwste ATI Catalyst 3.1 geinstalleerd en er was ook een nieuwe BIOS voor mijn MB, deze ook geflashed maar heeft niets veranderd. Het blijft crashen in spellen of 3-dMark. Help :( o ja ik kan in de bios mijn AGP settings alleen op 2x of 4x zetten anders niet, volgens de nieuwste ATI Smartgart zou ik hem ook op 1x moeten kunnen zetten en dat hij er dan op blijft bij het opnieuw starten, maar dat gebeurd niet hij staat dan weer op de in de Bios ingestelde waarde.
Link naar reactie
Ik denk toch dat dit een warmteprobleem is. Als je Pc eenmaal aanstaat wil een reboot niet zeggen dat ie het weer zal doen. De Pc is immers nog steeds warm. en als er iets warm is, zal dat de videokaart wel zijn. Probeer er eens een ventilator op te richten. Als ie het dan langer blijft doen dan weet je het, warmte. wat je dan moet gaan doen weet ik niet. Kijk hier eens naar: http://users.rcn.com/chinmonster/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...