Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Om een andere goeie Videokaart Guru maar eens te Quoten: [quote:c3c19e24d6="SkinnerEd"]Ik vind UT2003 geweldig, ook kwa gfx, december is die map met die onderzeër, ook Slaugthgerhouse in memory hungry, tot 180 mb aan textures, kijk maar eens op het infogramesforum. Straks als Unreal2 is er zal het misschien nog wel erger worden.[/quote:c3c19e24d6] verder lees dit draad maar eens: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=76187&start=300 Maar om niet Off-topic te geraken. voor de bovenstaande PC is dus een Ti 4200 128mb of een Radeon 9500 128mb de beste keuze.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik zie hier paar keer staan dat je met een 64 mb videokaart (zoals de geforce ti4200 64 mb) UT2003 wel redelijk kan spelen. nou ik heb nu een hele oude geforce 2 mx 32 mb en kan volgens mij UT2003 ook redelijk spelen, maar ja de rest van de computer is er wel goed genoeg voor (xie hieronder) wil trouwens wel nieuwe videokaart kopen duzzzz iedereen die er verstand van heeft kijk bij VIDEOKAART!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...