Ga naar inhoud

TVTOOL 6.8 herkent mijn Video kaart niet !


Aanbevolen berichten

Ik gebruik 2 Video kaarten, een AGP(met TV Out) en een PCI video kaart voor de 2e monitor. Enkele maanden heb ik TVTool niet geinstalleerd gehad maar nu bij een nieuwe installatie wordt alleen de PCI kaart ( dus zonder TV out) herkent. Tv Tool vertelt mij omdat ik 2 video kaarten gebruik, de kaart met tv out als eerste moet zijn geinstalleerd. Ik neem aan dat bedoeld wordt dat deze als eerste moet worden opgestart via het BIOS maar dat kan ik nou net niet instellen! dus de PCI kaart wordt altijd als eerste opgestart, terwijl bij de vorige installatie de kaart met tv out wel werd herkend. Weet iemand raad?
Link naar reactie
[quote:1eb94b27e8="De Geest Van Oirlo"]Je moet in de bios AGP op primary boot zetten. Dan staat je normale AGP kaart op primary.[/quote:1eb94b27e8] dat kan ie toch niet instellen zegt hij toch.. en als je de PCI kaart er nu eens uithaalt, je dan eerst even alleen draait op de AGP dus, dan installeer je TVtool.. dan hoort ie dus de AGP te gebruiken als TV out. dan sluit je af ,en doe je de Pci erweer in... dan moet ie in principe de AGP kaart blijven gebruiken dunkt mij...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...