Ga naar inhoud

videokaart in 'kloon'optie niet optimaal


Aanbevolen berichten

Systeem: AMD Athlon XP 1700 256 MB DDR Ram GEforce 2 mx 400 64 mb Win Xp pro NL Mediaplayer 9.0 Heb TV out op de videokaart mbv de driver zo geconfigureerd dat ie een 'kloon'uitgang heeft. Dit betekent simpelweg tegelijkertijd monitor én Tv beeld. Tv out met S-Vhs kabel en Svhs-input TV De monitor is als 'primair' geconfigureerd. Als ik nu met mediaplayer een video (Mpeg, WMV etc) afspeel zie ik alléén op de monitor het beeld van de video en op tv niets. Als ik de Tv op 'primair'zet, heeft die weer video beeld en monitor niet. Dus kan alleen op de primaire optie video kijken. Maarr..de kwestie is: Ik weet zeker dat ik voorheen dit probleem niet had. Ik heb de videokaartdriver al es opnieuw geinstalleerd. Voor de duidelijkheid: Het gaat alléén om videofiles ! de rest is prima tegelijk op beide schermen te zien. Filmpjes van mijn digitale camera(AVI) zijn wel te zien zijn op beide schermen, maar dan op de TV met strepen (!??)
Link naar reactie
[quote:13af99b687="Henk."] Voor de duidelijkheid: Het gaat alléén om videofiles ! de rest is prima tegelijk op beide schermen te zien. Filmpjes van mijn digitale camera(AVI) zijn wel te zien zijn op beide schermen, maar dan op de TV met strepen (!??)[/quote:13af99b687] Naar mijn weten is dat normaal, dat je wel beeld op beide schermen hebt maar niet op beide schermen videofilm. Clone optie cloned het beeld van je monitor maar niet het videobeeld.(correct me if i am wrong)
Link naar reactie
Nou, daar lijkt het op... maar wat ik dus niet snap is dat de weergave niet consequent is: Avi's wel op twee schermen, anderen niet( wmv, Mpeg etc ) ps. heb tip gekregen van iemand anders, waardoor je kunt selecteren welke bron fullscreen moet weergeven:ga naar beeldscherm instellingen/geavanceerd/ tabblad G force/ overlay/ daar kun je uitvoerapparaat instellen voor fullscreen en dat werkt! fullscreen nu op tv voor alle files en op monitor normaal. aleen....probleem met strepen bij avi's op de tv is er nog steeds.. weet iemand daar de oplossing voor? (behalve dus de tv op primair in te stellen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...