Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het laatste girotel prgr. 3.0 heeft een probleem met mijn video kaart SiS6205. Die zit in een Aptiva machine met OS W95 op het moederbord geinstall. Bij het opstarten van af het icoontje op het buroo blad zie ik heel even het zandlopertje en verder gebeurt er niets. De postbank heeft hier geen oplossing voor. Bij IBM moet je niet meer zijn. Wie kan mij helpen. Jack
Link naar reactie
2. Minimale Eisen Voor het gebruiken van Wine gelden de volgende minimale systeemeisen: een x86 machine met een minimum van 16 MB geheugen (32 of meer is beter) 64 MB swap (mag minder als fysieke geheugen groter is) Wine zelf heeft als ongestripte versie 70 MB diskruimte nodig, als je de packages, nodig om wine te compileren moet downloaden heb je in het totaal ten minste 140 MB diskruimte nodig. Om wine te compileren heb je minimaal 250 MB diskruimte nodig. Linux, FreeBSD of Solaris geinstalleerd met X Window System. (Informatie over X via: http://www.x.org/) Microsoft Windows is NIET noodzakelijk om Windows applicaties te draaien, maar wellicht zijn nog niet alle functies van Windows die dat mogelijk maken in wine geimplementeerd. Packages: Linux Kernel en Kernel Headers versie 2.0.36 of hoger, FreeBSD-current of FreeBSD 3.0 of hoger Solaris x86 2.5 of hoger gcc versie 2.7.2.3, flex versie 2.5 of hoger en yacc xlib, xlib6g, xlib6g-dev 3.3.2.3 xpm4.7, xpm4g, xpm4g-dev 3.4j glibc: libc6, libc6-dev 2.0.7u 1.9.9g ncurses3.4 en ncurses3.4-dev 1.9.9g XFree86 Version 3.3.2.3, e. g. svga-server mesag3, mesag3-dev In sommige gevallen zul je packages moeten gebruiken van onstabiele of frozen versies van je distributie. Als je een systeem beheerder bent moet je er op letten dat dit security problemen kan veroorzaken! volgens mij zijn dit de eisen die het programma aan je systeem stelt ik weet het niet zeker maar dit vond google (kan dus verkeerd zijn :oops: )
Link naar reactie
Volgens mij gaat hij niet internetbankieren , maar gewoon via inbelnummer.Probeer eens een totaal nieuwe install (wel eerst backup van data )mischien gaat het dan goed .Heb 2 computers met XP draaien ,op nr I start de versie 3 wel en logt in en houdt er daarna mee op .Modem naar II gebracht , en wat denk je ? Hij doet het!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...