Ga naar inhoud

Krijg oude Radeon drivers niet ge-uninstalled


Aanbevolen berichten

Heb net geprobeert de oude Radeon drivers te uninstallen zodat ik de nieuwste Catalyst 3.0 versie kan installeren, maar als ik via:configuratiescherm-software de oude drivers probeer te un-installen krijg ik foutmelding: RunDLL32 fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt door module ATIIIEXX.DLL op ................. Ook het eerst verwijderen van de kaart in: Systeem en dan de drivers verwijderen lukt niet. Na herstart installeert Windows automatisch de oude drivers weer. Toen geprobeert om de nieuwe drivers over de oude heen te zetten maar dat lukt ook niet. W98SE, Gigabyte Radeon 9000Pro en de origineel bijgeleverde drivers. (7.73.3-02062m1-004707c-ATI) Deinstalleren en installeren van het nieuwe control panel lukt wel. ps: 3DMark 2001 loopt nu ook vast.
Link naar reactie
Probeer ik aub pas als laatste mogelijkheid. Maar via de zoekfunctie en de foutmelding kwam ik achter de volgende sleutel: HKEY_local-machine/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall/ATI Display Driver en daar staat de volgende waarde: “rundll32 c:\windows\system\atiiiexx.dll,_InfEngUnInstallNFFile_RunDLL@16 -force_restart -flags:0x2010001 -inf_class:DISPLAY –clean” Heeft iemand met w98se en een ati 9000 kaart daar iets anders staan.
Link naar reactie
Probleem is opgelost........................, alleen anders als ik had gehoopt. Door een virusprobleem heb ik geprobeert een oudere image terug te zetten. Helaas is dat niet goed gegaan en was m'n enige oplossing: format c:. Kan nu wel gelijk een hele schone installatie opzetten en daarvan een image maken. ps: een mailtje naar ATI gestuurd en reactie gehad. Er zit een fout-rapportage mogelijk in de driver en op basis van het door mij gestuurde hoop ik binnenkort een antwoord te krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...