Ga naar inhoud

Pc crashed niet meer AGP 1x mode.


Aanbevolen berichten

Raar maar waar. instabiliteitsprobeelm waar ik de laatste maanden mee te kampen heb gehad is nu blijbaar weg nadat ik de AGP op 1x heb gezet. Nu blijft er nog maar één vraag. waarom wel op 1x en niet op 4x ? Wat is het voltage van en Gf4 Ti 4200 eigenlijk? ik dacht zelf 1.5 kan iemand dat bevestigen? En het laatste natuurlijk. Maakt 1x veel uit in tegenstelling tot 8x op de performance? Ik heb nog geen Benchmark gedaan :( Ut2003 liep als een zonnetje, de graphics waren goed naar mijn mening. Geen crashes meer... :wink: http://www.tweak3d.net/faq/faq.cgi Dat heeft geholpen
Link naar reactie
zelfde voorval bij mij. Zeer instabiel systeem bij mij na plaatsing van een amd 2400+ als vervanging van een duron 1200, op een gygabyte ga 7vrx terwijl terug zetten naar agp 1x duidelijke verbetering gaf. bedankt voor je tip op een andere plek salv. wat voor mobo heb je, want ik wil wel nazoeken of dit een giga eigenschap is of meer voorkomt
Link naar reactie
Klein settingkje dacht zorgt voor grotere stabiliteit. Mobo maakt in dit geval niet zoveel uit. Ik had het probleem met mijn nieuwe Kt400 nog steeds. ik heb nu geen problemen meer met m'n Pc, alleen één klein ding:''na een tijd kan ik niks meer met m'n muis en keybord. Ik haal de stekkers even uit m'n pc, stop ze er weer in en ga verder. Je zou dat maar op een LAN moeten doen, 3 seconden niet opletten is gefraged worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...