Ga naar inhoud

Probleem Nview Nvidia Gforce MX440


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds ik WinXP heb geinstalleerd, krijg ik de TV-out van de GForce niet meer voor elkaar. Hij geeft op de TV alleen het bureaublad weer, zonder icoontjes e.d. Een film afspelen werkt ook niet. Nu heb ik mijn Win98 image teruggezet (dit heb ik vaker gedaan en toen deed de TV-out het perfect); weer hetzelfde probleem. Toen heb ik alles maar geformateerd, en Win98 opnieuw geinstalleerd. Weer hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen. Ik ben ten einde raad. Overige informatie: MSI moederbord, Athlon XP 1800 en 256 MB DDR geheugen. Bedankt
Link naar reactie
De nieuwste drivers bieden ook geen soelaas. Als WinXP de Bios niet kan aanpassen, wat kan dan het probleem zijn? Immers, de Win98 back-up werkte altijd perfect met tv-out. En nu opeens niet meer, na installatie van WinXP. (Geen multi-boot met Win98) Verder is er niet met de hardware geknoeid. PS. Nu staat er een schone installatie van Win98 er weer op met de nieuwste drivers. Jeroen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...