Ga naar inhoud

Raedon 8500LE


Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb onlangs de nieuwste drivers (raedon 8500Le 64mb met winxp) gedownload, + de extra menu/tab bladen voor ati, (ben ff naam kwijt) Iig, Zodra ik in een spel hoge resolutie heb, Crashed alles. Geluid schokt (telkens het zelfde als een LP die overslaat ) en dat mijn monitor zegt, OVER RANGE. Ik speel het spel Quake 3 Arena en ik heb details laag (beter zicht) picmip 9 (voor de kenners) ZOdra ik die op standaart zet Crasht mijn pc en monitor geeft dat weer. Best wel irri want in alles spellen die ik leuk vind/vond Need for Speed Hp2 / Quake 3 (als ik full detail zet) / Ut2003 / en zelfs Benchmark Weet iemand een sollution? Mijn pc specs Amd athlon 2400+ Raedon 8500 Le 64mb 265 mbram Asus a7v8x Sound Blaster Live 1024 (nieuwste drivers) Winxp + sp 1 (meer info? Ask) Zodra ik snel beweeg (in een spel) dat slaat de pc vast. Ik kan alleen nog de reset knop gebruiken Thx alvast
Link naar reactie
de temp van je kast en CPU is prima. de opmerking die windows maakt hoort hij niet te maken met de nieuwe catalyst 3.0 drivers. probeer nogmaals de catalyst 3.0 drivers te downloaden van www.ati.com of via de link in de FAQ. Hij maakt deze opmerking omdat de drivers die jij hebt niet WHQL zijn, lees daarover meer in de FAQ. echter moet dit geen probleem geven.
Link naar reactie
Oke. (heb het net gelezen dat niet ieder fabrikant geld over heeft om het product te laten registreren @ microsoft) Maar ik heb net winxp er opnieuw op. Dus zal ff testen of het nu over is (heb kast open staan, want ik heb norrod ge-emailed over dit probleem, die dachten dat het kwam door dat ie te warm werd) Ff testen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...