Ga naar inhoud

prima videokaart


Aanbevolen berichten

Wie kan mij advies geven over de aanschaf van een erg goede en betrouwbare videokaart voor in een nieuw systeem. Hij moet geschikt zijn om met zware grafische programma's overweg te kunnen. Natuurlijk moet er ook een spel op kunnen worden gespeeld. Liefst een videokaart die lang mee kan. Zijn de volgende videoaarten erg goed of kan ik beter een goedkopere kiezen. Bv. Asus V9280 TD8x Ti4200 128Mb of Asus V9280 S8x Ti4200 128Mb of Asus V8460 Gef.4 Ti4600 128Mb of MSI Geforce4 Ti4200 TD8x 128Mb of Hercules ATI 9000 128Mb. Misschien heeft iemand ook een beter idee. En is het ook belangrijk om het moederbord en de videokaart op elkaar af te stemmen? Graag suggesties? Alvast bedankt.
Link naar reactie
moederbord denk ik aan Asus P4B533-E 1394 Intel of MSI 845PE MAX2-BFIR Intel P4 . Ik weet nog niet precies voor welk moederbord ik ga kiezen. Processor een P4 2,8 533 mhz of een P4 2,5 533 . Geheugen 512 ddr ram. Harde schijf 120 GB 7200 rpm of 2 losse harde schijven bv. 1 van 40 en 1 van 80 GB. Ik weet niet welke optie beter is. Adviseer me maar!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...