Ga naar inhoud

een nieuwe videokaart.. welke moet ik nemen????


Aanbevolen berichten

ik zit met een klein vraagje ik heb nu in mijn systeem (amd athlon XP1600+, 512mb DDR(pc2700), 30GB hd en binnenkort + 80GB extra) een geforce 2 mx zitten maar die wil ik van de zomer gaan upgraden welke kaart zou k moeten kiezen ik heb een aantal kaarten waaruit ik wil kiezen: [list=a:c650d2650c] [*:c650d2650c]geforce 4 4400 agp 8x 128mb ddr [*:c650d2650c]geforce 4 4600 agp 8x 128mb ddr [*:c650d2650c]geforce FX (die is waarschijnlijk te duur (ik heb gehoord van rond de 600 euro) in dat geval is de geforce 4 4200 agp8x 128mb ddr een optie) [/list:o:c650d2650c] wat zou ik moeten nemen?????? het geld maakt niet zo veel uit mag dus best 450 zijn(maar 600 euro is veeeelste veel)
Link naar reactie
uhhmmm.... ben ik vergeten te melden ik zal nooit een ati kaart kopen dit omdat ik ooit een ati kaart heb opgeblazen met een spel dat geen(!!!) 3d nodig had.... :evil: :evil: dus voor mij een nvidia kaart..... maar jullie vinden dus eigenlijk dat ik voor de Geforce FX zou moeten gaan ivm de directx9 compatibiliteit?????
Link naar reactie
[quote:cffad18d5f="The game"]uhhmmm.... ben ik vergeten te melden ik zal nooit een ati kaart kopen dit omdat ik ooit een ati kaart heb opgeblazen met een spel dat geen(!!!) 3d nodig had.... :evil: :evil: dus voor mij een nvidia kaart..... maar jullie vinden dus eigenlijk dat ik voor de Geforce FX zou moeten gaan ivm de directx9 compatibiliteit?????[/quote:cffad18d5f] dan heb je misschien gewoon pech gehad, maar de ATI kaarten zijn net zo goed als die van Nvidia.. zelf weten wat je koopt, maar voor het geld zou ik mooi de 9700 kopen... zoek maar eens wat benches op, staan wel een paar hier ook op het forum, dan zie je dat de radeons de FX gewoon nog verslaan...
Link naar reactie
[quote:b2ecb9b624="Salv"]Je ziet al welke kaarten er worden aangeprezen. Let alleen wel op dat je een goede koeling op je kaart hebt. denk aan: asus en leadtek[/quote:b2ecb9b624] :lol: jammer dat die nou net geen 9700 kaarten hebben... leuke prijs/kwaliteit verhouding vindt ik altijd de kaarten van Club3d, heb zelf een ti-4200 van dit merk, en ben zeer tevreden, zeer goed overclockbaar... goed, de koeling zou wat beter mogen zijn... maar je kan altijd nog een extra cooler erop zetten
Link naar reactie
Ik ben het met Turbulence eens, dat jij pech hebt gehad met een ATI kaart is geen reden om er weer 1 te kopen. een GeForce FX 5800 Ultra is veel te duur (550 a 600 Euro kan je wel op rekeken) en daarbij maakt hij veel te veel lawaai. De extra snelheid die een GeForce FX 5800 Ultra geeft ten opzichte van een Radeon 9700 pro weegt niet op tegen de prijs en herrie die dat ding maakt. Gainward komt echter met een GeForce FX 5800 Ultra die wel stil is maar daar word de prijs tegen de 700 Euro van verwacht. Beste keuze is op dit moment een Radeon 9700 PRO, of de goedkopere non-pro. ps. de GeForce FX is ook nog niet eens te koop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...