Ga naar inhoud

Nieuwe 3DMark03 screenshot


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Het is de opvolger van 3D mark 2001SE. Dit een programma dat je PC op 3D prestaties test en je dan daar een soort van punt voor geeft. Alleen op jou videokaart kwam ik nie hoger als 700. Terwijl je met een meekomende PC al bij boven de 4000 moet zitte. Het is idd een hele mooie screenshot. Wanneer komt 3dMark03 eigenlijk uit?? Of is dat nog niet bekend gemaakt.
Link naar reactie
Het is niet een product dat feitelijk uitgegeven wordt. Het is een product dat alleen via Internet te koop wordt aangeboden. De versie die je van Internet download is shareware, die je dan kan omzetten naar een volledige versie als je een registratiecode koopt (via Internet dus) en die vervolgens in het programma invoert.
Link naar reactie
Dat wist ik wel. Ik begrijp nu wat je bedoelt, door even een leestekentje aan je antwoord toe te voegen. Nou, anders zou het voor de persoon die de benchmark draaide erg saai worden: een minutenlang zwart scherm. Het is tevens een manier om te zien of je computer niet is vastgelopen (en waar het dan op is vastgelopen). En, een beetje entertainment is nooit weg, niet waar :) ?
Link naar reactie
[quote:5ab06dfa33]The countdown has begun! When those numbers in the smallish popup you get when you hit our websites frontpage hit 0, it is time to rumble! I'll also take this opportunity to start the HINT OF THE DAY. That means that we will give you 1 small piece of information every day, until the launch, about 3DMark03. Today's hints are as follows: Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter that has 32MB of memory and is fully DirectX®7.0 compliant. Minimum CPU Recommendation: 1000MHz x86 compatible processor (PCMark2002 CPU score of over 2500) Now, be sure to check our news again tomorrow for more small hints on 3DMark03.. [/quote:5ab06dfa33]
Link naar reactie
hier nog een screenie: [img:39c486ce4f]http://www.futuremark.com/news/data/200302/2003020605/3dmark03_shot02_big.jpg?[/img:39c486ce4f] en nog een: [img:39c486ce4f]http://www.futuremark.com/news/data/200302/2003020605/3dmark03_shot03_big.jpg?[/img:39c486ce4f] Screenies zien er goed uit !! :) [quote:39c486ce4f="Hjs"]Minimum Graphics Card Requirement: DirectX®9.0 compatible graphics adapter that has 32MB of memory and is fully DirectX®7.0 compliant. [/quote:39c486ce4f] dat valt wel mee. DirectX 7 Compliant kaartje van 32mb... had toch wel wat zwaardere eisen verwacht. btw.. hier de link om de counter te zien: http://www.futuremark.com/
Link naar reactie
3dmark 99, 2000 en 2001 waren ook gratis dus ik neem aan dat '03 ook gratis is. Wat het aftellen betreft. er word hier gepost om zo'n 12:00 uur smiddags dat hij op 72.000.000 staat. nu zo'n 6 uur later staat hij nog maar op 68.400.000 dus die 10 a 20 uur is wel heel ver gezocht. Circa 4.000.000 per 6 uur maakt: door handig rekenen kom ik dan op nog zo'n 4,5 dagen vanaf nu. dus dinsdag/woensdag lijkt me realistischer. dus dat word 11-2 of 12-2 2003
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...