Ga naar inhoud

Kijk hier ff naar....ik snap er nix meer van...???


Aanbevolen berichten

CHECK FF MIJN SPECS: [url]http://service.futuremark.com/compare?2k1=5780193[/url] De volgende dingen zijn al gedaan/geprobeerd: Meer geheugen +256 MB DDR FSB op 133 gezet BIOS geflasht BIOS instellingen aangepast (geen resultaat,weer terug gezet) VIA 4 in 1 drivers laatste nieuwe geinstalleerd Nvidia drivers laatste nieuwe geinstalleerd MS XP Pro besturingssysteem (scheelde wel al bijna 2000 punten met MS Win98) maar toch net geen 8000.... :evil: Geef jullie expertise eens... Of zit het systeem aan zijn max (CPU) Succes ermee :P
Link naar reactie
Je hebt een Athlon thunderbird 1400 mhz? dus geen AthlonXP? Ik vind dat je score dan wel te verklaren is, je CPU is je bottleneck. deze remt de boel af, echter een score van 9000 moet je wel kunnen halen. Klok je videokaart over en instaleer de nieuwste drivers (je zegt wel dat je dat hebt gedaan maar dat is niet zo, de 40.72 drivers zijn al maanden oud) Lees ook eens de FAQ (bovenste post) voor de drivers en overklokken.
Link naar reactie
uhmmm.... waarom zijn alleen de cpu gevoelige tests gedaan? en niet de echte videokaart benchmark tests???? :-? zou toch ook eens nadenken over een processor upgrade als ik jou was, je zit zoals je al aangeeft gewoon aan de max van de cpu, hij kan de razendsnelle ti-4600 gewoon niet bijbenen.... jammer man zo'n dure kaart, en dan niet alles eruit halen wat erin zit.... :cry:
Link naar reactie
[b:e1ead3f1c3]Allereerst thx voor de supersnelle reactie ![/b:e1ead3f1c3] MMM..... aan mijn max dus en die nieuwste drivers heb ik ook geprobeerd werd die alleen maar langzamer van dus de oude maar terug gezet. Deze word ook ondersteunt door de 60 Hz. refreshtool en is dus rustiger voor mijn ogen. Tja ik heb €349,- :o voor die kaart betaald en is wat ik te zien krijg heel mooi maar...niet het maximum dus, maar goed in het najaar maar de hele zooi upgraden en dan gaat die kaart mooi overgezet worden komt ie tenminste wel volledig tot zijn recht. Ze zijn wel slim die ITboys koop je een goeie videokaart, moet je je hele pc weer upgraden voor optimaal gebruik...... Maar goed ik weet voldoende,dank hiervoor! :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...