Ga naar inhoud

Welke R9700?


Aanbevolen berichten

Omdat ik mijn ti-4600 voor E200 kwijt kan wil ik een R9700 kopen. De GeforceFX is echt té duur, zeker als je prijs/ prestatie vergelijkt. Nu zit ik nog met twee problemen: - Moet ik de PRO of de NON-PRo nemen? Het verschil is toch alleen de kloksnelheid? Ik vond het "toen" al zonde dat ik een ti4600 kocht i.p.v. een ti4400, maar die waren al uitverkocht. - Welk merk? :D Nog een vraagje over die "Zalmann Silent" cooler: Waar haal je die vandaan? En je moet 'm er zeker zelf opzetten? :roll:
Link naar reactie
Ik heb zelf ook voor deze keuze gestaan, zoals ik al vertelde in de PB die je van me gehad hebt ben ik voor de Non-pro gegaan, net als dat ik in maart 2002 voor de Ti 4400 ging. Ik zou voor de Non-pro gaan en deze OCen naar PRO waardes, de 100 Euro extra van de PRO weegt IMHO niet op tegen het beetje performance winst. Een non-pro heb je al voor 286 Euro (dat heb ik er voor betaald) Ik heb er die Zalman ZM-HP80A cooler op zitten, á 31 Euro, je kunt dat zelf doen maar ook laten doen. Ik heb het laten doen @ www.wintelco.nl je moet dan wel wat Assamblage kosten betalen maar dan heb je wel garantie erop.
Link naar reactie
[quote:5d5ef28f92="diniz"]Is een 9500 pro dan niet interessanter als een 9700? Aangezien veel lui van een 9500 pro een een 9700pro maken...[/quote:5d5ef28f92] Ja en nee, de Radeon 9500 pro is goedkoop en snel en om te bouwen naar een Radeon 9700 dmv van een software hack van rivatuner (zie rivatuner topic) maar je hebt geen garantie dat jou radeon 9500 wel gaat werken met deze hack. ik heb op GOT al gelezen dat sommige met ene radeon 9500 naar Radeon 9700 pro hack last hadden van artifacts in games. ATI heeft deze kaarten niet voor niets aangewezen als Radeon 9500 kaart ipv Radeon 9700.
Link naar reactie
[quote:22d2aefa7d="S0epkip"]Omdat ik mijn ti-4600 voor E200 kwijt kan wil ik een R9700 kopen. De GeforceFX is echt té duur, zeker als je prijs/ prestatie vergelijkt. Nu zit ik nog met twee problemen: - Moet ik de PRO of de NON-PRo nemen? Het verschil is toch alleen de kloksnelheid? Ik vond het "toen" al zonde dat ik een ti4600 kocht i.p.v. een ti4400, maar die waren al uitverkocht. - Welk merk? :D Nog een vraagje over die "Zalmann Silent" cooler: Waar haal je die vandaan? En je moet 'm er zeker zelf opzetten? :roll:[/quote:22d2aefa7d] Jawel ik zou zelf voor de nieuw die in maart komt gaan maar als je nu kiest doe de pro maar! En die silent koeler kun je al op de kaart hebben zitten als je hem koop!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...