Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort hebben we voor onze zoon zijn studie acad 2002 geinstalleerd. Maar er is een probleem, nl. als je de cursor over het tekenblad beweegt, en dat is wel handig als je iets wilt tekenen, trekt de cursor een spoor van schaduwen zodat binnen de kortste keren het gehele veld vol staat met schaduwen. Configuratie: AMD Athlon(tm)1.2 Ghz 256 RAM X86 systeem 32 Windows XP Pro 3D Prophet 4000TX TV out virtueel geheugen staat op 384 MB, hoger instellen geeft geen effect Gedeelde harddisk 40Gb program files op C-schijf <50% gebruikt Beeldscherm: Philips 1077S1 resolutie: 800x600 refresh rate: 60Hz, hoger instellen geeft geen effect[/url]
Link naar reactie
Probeer eens een andere driver in te stellen. In Acad 2000 zit dat onder menu Tools, Options, tabblad System, knop Properties, en dan in het vak Acceleration een hardwarematige driver instellen (geeft meteen betere prestaties dan softwarematige). Welke je het beste kunt gebruiken moet je even proberen, bij mij werkte wopengl6.hdi goed (terwijl de direct3d juist wat weergave-problemen gaf)... Ik hoop dat dit het oplost, zelf heb ik zulke problemen namelijk niet gehad. Eventueel kun je ook nog een nieuwere driver voor je videokaart downen & installeren.
Link naar reactie
Deze gaat op slot. we gaan verder in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=83542]deze topic[/url] [b:fee0c5d8ef]//cowboyvar[/b:fee0c5d8ef] Bedankt voor het melden van de cross post maar wil je dat voortaan [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=82584]HIER[/url] melden ipv in de topic zelf? gr, RD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...