Ga naar inhoud

constant vastlopen van 3Dmark2002se


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een weekm of twee geleden een asus 9280 geforce ti4200 gekocht ik draaide hem de eerste week op win98sec en toen liep hij constand vast onder het testen van 3dmark nu heb ik dan eindelijk windows xp home en hij loopt me vast bij het istalleren van 3dmark en dan bij het "converting textures" en dan elke keer weer bij 14% kan dit aan mijn kaart liggen Bijvoorbeeld mijn kaart ondersteund AGP 8x mijn moederbord maar 4x volgens mij maakt het niet uit maar kan ik alleeen niet het maximale uit mijn kaart halen alvast bedankt voor een ieder die hier een antwoord op weet
Link naar reactie
kan zijn dat je een driverprobleempje hebt, bv als je 3dmark iets(bv pixel shader of maakt niet uit wat) wil testen, ziet dat de kaart dit ondersteunt, dus begint maar zijn ding te doen die infeite niet ondersteunt of slecht ondersteunt word. Komt hij altijd vast te staan op hetzelfde moment of duurt het het ene moment iets langer dan het andere moment? Voor je je driver eens herinstalleert wel eerst een proberen om je 3dmark te herinstalleren, ik heb eens gehoord dat die op sommige sites zo danig word afgehaald dat de files soms corrupt zijn, dus eens opnieuw af het net halen.
Link naar reactie
mijn probleem wordt opgelost video kaart stuk bij opstarten van computer gaf hij de videokaart bios al niet weer en op een gegeven moment begonnen alle beelden doorelkaar te lopen en werdt mijn beeld niet meer ververst en mijn ventilator rateld nogal hhhmmmm en dat voor omgereknt in nederlandse guldens 449.55 dat vindt ik tch erg triest iedereen bedankt voor supprt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...