Ga naar inhoud

wel of niet de latest drivers?


Aanbevolen berichten

:o Ik heb een asus 8420 (GeForce4 Ti 4200). hiervoor heb ik de latest driver van asus v31.40G geïnstallerd. Nu is er van Nvidia een nieuwere driver 41.09_win2kxp (3Dmark2001 scoort hoger) maar het duurt langer voordat applicaties (b.v. outlook) opstarten. Tevens is het beeld bij b.v. CFS3 soms schokkerig. Dus toch maar weer de asus driver geïnstalleerd. Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon een driver probleem?
Link naar reactie
[quote:661b2ec36a]goed de FAQ!! lezen.... daar staat hoe je de drivers moet deinstalleren en installeren......[/quote:661b2ec36a] turbulence, ik denk niet dat dat de vraag was. Maar als antwoord zou ik zeggen dat dat inderdaad makkelijk de oorzaak zou kunnen zijn. En als het herinstaleren van de asus drivers het weer heeft opgelost was de nvidia driver zeker de oorzaak. Je kan je echter wel afvragen waarom andere mensen met een GeForce4 Ti 4200 dit niet hebben. Ergens in je systeem zal wel iets zitten wat er mee te maken heeft, beetje moeilijk te zeggen.
Link naar reactie
[quote:d6d0ae2130="Stimpson"] turbulence, ik denk niet dat dat de vraag was. Maar als antwoord zou ik zeggen dat dat inderdaad makkelijk de oorzaak zou kunnen zijn. En als het herinstaleren van de asus drivers het weer heeft opgelost was de nvidia driver zeker de oorzaak. Je kan je echter wel afvragen waarom andere mensen met een GeForce4 Ti 4200 dit niet hebben. Ergens in je systeem zal wel iets zitten wat er mee te maken heeft, beetje moeilijk te zeggen.[/quote:d6d0ae2130] nee, inderdaad, dat is de vraag niet, maar als men nu eerst eens de moeite neemt om zelf even te kijken, dan was mijn reply, en zelfs deze draad niet nodig.... als je in de FAQ leest dan zul je er achterkomen dat als je drivers erop hebt staan, en je ramt er zo nieuwere overheen, dan is de kans groot dat er conflicten ontstaan... [quote:d6d0ae2130]Je kan je echter wel afvragen waarom andere mensen met een GeForce4 Ti 4200 dit niet hebben[/quote:d6d0ae2130] waarom??? omdat die misschien de FAQ wel lezen, en wel weten hoe het moet... :wink: dus..... ouwe drivers deinstalleren zoals in de FAQ staat, nieuwe detonators, en klaar.... :lol:
Link naar reactie
nee toch niet , je hebt bv die detonator destroyer daar, die verwijderd geen drivers van derden (in dit geval asus), heb ik eens gehad met msi drivers, die moet je zelf verwijderen. Het kan zijn dat stukjes van die asus driver blijven staan na uninstal en daardoor je nvidea drivers niet werken zoals het hoort. Bij mij gingen mijn 3dmarks er een pak op vooruit nadat ik de msi drivers vervangen had door detonator driver
Link naar reactie
[quote:ebbaf8f715="rombaft"]nee toch niet , je hebt bv die detonator destroyer daar, die verwijderd geen drivers van derden (in dit geval asus), heb ik eens gehad met msi drivers, die moet je zelf verwijderen. Het kan zijn dat stukjes van die asus driver blijven staan na uninstal en daardoor je nvidea drivers niet werken zoals het hoort. Bij mij gingen mijn 3dmarks er een pak op vooruit nadat ik de msi drivers vervangen had door detonator driver[/quote:ebbaf8f715] ik heb het ook niet gehad over de detonator destroyer, daarnaast wordt die volgens mij ook niet genoemd in de FAQ... daarnaast, als je de drivers deinstalleerd volgens de FAQ, dan blijft er echt niks staan hoor... zo doe ik het ook altijd, en heb nooit problemen.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...