Ga naar inhoud

beeldscherm 640 x 480 naar 800 x 600


Aanbevolen berichten

Hallo, op de pc van mij is bij beeldscherm/instellingen/scherm de pijl gaan staan bij 640 bij 480 pixels. als ik dit verander in 800 x 600 en op toepassingen klik moet ik de pc opnieuw opstarten. Als ik dit doe verschijnt er linksboven de tekst " windows wordt opnieuw opgestart" Als ik weer naar het scherm ga is er niets veranderd en staat het weer op 640 x 480. Wie weet de reden dat dit ineens is opgetreden en wat doe ik eraan? Grtn, Tiny
Link naar reactie
hmm.. aan je antwoord te zien heb je in de bios dus niets veranderd, anders wist je wel hoe daar te komen (bij opstarten pc, -meestal:- del-toets ingedrukt houden), of misschien juist wel, per ongeluk, door jouw of een nadere gebruiker van de pc. Je zou dit eens kunnen nazien, maar ben daar dan voorzichtig mee. Probeer in de bios je VGA settings te vinden, en kijk goed uit wat je doet. Als je het niet zeker weet, volg dan goed de aanwijzingen "how to exit without saving changes". Post dan eens de instellingen die je daar bent tegengekomen. Wat je ook nog kunt doen is eens alle instellingen van je beeldscherm/monitor door te lopen en te controleren.
Link naar reactie
[quote:907d845d55]hier staat dat de pc de videokaart niet herkent. [/quote:907d845d55] Vind dat vreemd, omdat het tot voor kort blijkbaar wel heeft gewerkt. Dat zou wel kunnen als, zoals gezegd, je veranderingen in de bios hebt doorgevoerd. Maar daarover zeg je niks. Of heb je andere veranderingen doorgevoerd? Kijk onder apparaatbeheer dan ook maar eens naar de instellingen van je beeldschermadapter (grafische c.q. videokaart). Ik denk dat windows opnieuw installeren weinig zin heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...