Ga naar inhoud

Scheef beeld ???


Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen zit ik met een probleem.. Als ik mijn pc aanzet krijg ik al vanaf de start een scheef beeld te zien op mijn monitor, nu dacht ik eerst dat er wat met de instellingen fout zat maar dat bleek niet het probleem te zijn. Andere resoluties of resreshrates helpen ook niet. Als ik in het OSD naar het onderdeel "Rotation" ga kan ik alleen kiezen uit "1" of "100" alle tussenliggende stappen slaat hij over.. [img:5c54172c8f]http://members.lycos.nl/tmj2/temp/monitor.jpg[/img:5c54172c8f] Stekker uit monitor halen en een tijdje laten liggen helpt niet. Is mijn monitor aan vervanging toe of is hier nog iets aan te doen ? Wie kan mij hier verder mee helpen ?? Alvast bedankt, Tom
Link naar reactie
Nieuwe drivers lijken mij niet de oplossing, dit lijkt mij overduidelijk een monitor probleem. Om de hals van je beeldbuis zit een ring met magneten. Door deze ring te draaien kun je je beeld recht krijgen. In je monitor zitten ook nog spoeltjes om de magneetjes. Door daar een stroom doorheen te sturen kun je hetzelfde bereiken als met het draaien van de ring met magneten. Deze laatste funktie werkt bij jou niet meer. Een normale instelling zou rondom het midden (50 op een schaal van 1 tot 100) moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...