Ga naar inhoud

Geheugen vol?? :o


Aanbevolen berichten

Mijn favoriete spel: Unreal Tournament! Helaas is dit niet altijd even leuk om te spelen: Als er net een nieuw level is geladen, is het prima te spelen. Maar als ik een tijdje aan het spelen ben begint ie supersloom te doen, net of er n lag is, terwijl ik dan een ping heb van +- 30. En zo gauw er een nieuw level is geladen doet ie het weer perfect, totdat ik er een tijdje inzit. Waar kan dit nu aanliggen? aan UT? Ik zelf denk aan mijn videokaart want dit probleem doet zich pas voor sinds ik een GeForce4 MX 440 met 64 Mb heb. Hiervoor had ik een Riva TNT met 32 Mb. Grs Sym|indic
Link naar reactie
PC specs: -Pentium III 866 Mhz -384 Mb RAM (128+256 SDRAM PC133) -AGP 2X OS: Windows 98 SE Geforce 4 MX 440 drivers: NVIDIA-stuurprogramma's voor het beeldscherm (Windows 95/98/ME) [Dit staat in de lijst van software: Configuratiescherm->software] deze drivers zijn afkomstig van de bijgeleverde Universal Driver CD-Rom van Soltek.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...