Ga naar inhoud

videoKaart voor een die-hard gamer.


Aanbevolen berichten

Ik ben nu van plan om een videokaart te gaan kopen voor mijn nieuwe com, packard bell 1.0mhz Xp. Ik wil max 100 € kwijt raken aan de videokaart, ik zoek een kaart die het goed doet voor games als, f1-2002, gp4, ghoost recoon, de kaart moet gewoon goed voldoen aan de eisen van een gamer, wat raden jullie mij aan, ik heb weinig verstand van videokarten maar ben dol op gamen, en gamen zonder een goed video kaart gaat niet echt :) dus plz help ( en is het lastig om een videokaart te instaleeren op win. XP ?? vroeger had ik zonder problemen een tnt 2 kaart geinstaleert bij win 98 maar hoe zit het met Xp, makkelijk of lastig ? mvg Allesandro.
Link naar reactie
Als je echt wil genieten van het gamen: Nog even doorsparen (+/- 250 euro) dan een radeon 9500 pro aanschaffen En wat heb je verder voor intern geheugen? Min 256... Anders ook uitbreiden (liefst 512 ivm intensieve games) Als je dit allemaal gedaan moet je een leuk game machientje hebben staan. Niet ultiem ivm je processor maar je kan er wel redelijke games op spelen :D Greetz
Link naar reactie
[quote:ef8fe168fc="Salv"]Yep I know. Ik he zelf ook een GF Ti 4200. Van club 3D welterverstaan. Het is dat deze kaart standaard in mijn Pc zat. Anders had ik een ander merk gekozen. ik hou van merkjes, het zijn de bekende namen die nét iets meer in een koeling stoppen.[/quote:ef8fe168fc] ben ik niet helemaal met je eens.... heb zelf ook de GF4 ti-4200 van Club3d.. maar dat ding is echt goed te overclocken!! draai em met gemak op 305/620.... heb gewoon de standaard heatsink en fan erop, en hij is goed gekoeld vind ik zelf....
Link naar reactie
[quote:e25e852277="cHiLlaH"]Als je echt wil genieten van het gamen: Nog even doorsparen (+/- 250 euro) dan een radeon 9500 pro aanschaffen En wat heb je verder voor intern geheugen? Min 256... Anders ook uitbreiden (liefst 512 ivm intensieve games) Als je dit allemaal gedaan moet je een leuk game machientje hebben staan. Niet ultiem ivm je processor maar je kan er wel redelijke games op spelen :D Greetz[/quote:e25e852277] Geheugen is zeker een punt sinds vrijdag er 512 mb erin en ff een geheugending progje aan tijdens UT 2003 en mooi dat er meer dan 400mb gebruikt werd ;) 2de hands is ook een goed punt, wie weet vindt je een ti-4200 voor 100 euro, en die is flink wat sneller dan de Radeon 9000.
Link naar reactie
[quote:67b8ce032d="computer_nerdo"]ik zou toch maar een radeon 9000 kopen die lijkt me meer dan goed genoeg of niet? en hij is lekker goedkoop :wink: voor een video-kaart dan[/quote:67b8ce032d] Eens, zeer zeker omdat je 100 euro wil uitgeven. Misschien 9 euro erbij, neem dan de 128 Mb versie. Wordt nog weinig gebruikt dacht ik, maar de tijd gaat snel. Ik heb hem zelf en MOOI dat ie is. Jedi Knight II Outcast geeft een fps van boven de 100.
Link naar reactie
:D thnx ppz :D Ik moet de prijs helaas wel rond de 100 € houden anders zit ik straks in geld problemen, heb net een opel calibra gekocht...heel wat €-centen armer geworden maartoch... + - 100 moet t worden. Ik zat net naar de radeon 9000 te kijken op internet sites die m verkoopen maar welk moet ik kiezen tussen die r-9000 karten : -club 3d radeon 9000 Le 64ddr dvi 87 € -point of view radeon 9000 64mb ddr tv-out dvi 250-200 97 € -club 3d redeon 9000 pro 64ddr dvi 125 € -point of view radeon 9000 pro 64mb ddr tv-out dvi dual view 275/275 129 € -club 3d radeon 9000 pro 128 ddr 144 € -transcend ati radeon 9000 64 mb ddr retail 91 €
Link naar reactie
Ik zou uit dat rijdje voor de [i:7441c9d4eb]point of view radeon 9000 pro 64mb[/i:7441c9d4eb] gaan. Deze is snel en niet duur. de 128mb versie van Club-3d is heeft wel meer geheugen maar deze loopt niet op 275core/275mem(550Ddr) maar op [url=http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=52]275core/250mem(500DDR)[/url]
Link naar reactie
pff...en ik maar denken dat auto-tuning lastig is :P als ik dit allemaal hoor over de videokaarten aleen..pff..ik zweet me gewoon dood :) Mjaa...nou hoorde ik dat packard bell computers een apg slot hebben ofzo :-? en dan kan ik dus geen andere videokaarten instaleren :-? ? Hoe kan ik kijken of ik die apg slot heb ?? mijn com : Packard bell com. AMD duron(tm) proccesor kloksnelheid 1.0 240mb ram geheugen,
Link naar reactie
[quote:555461141a="suzuki-kat"]Mjaa...nou hoorde ik dat packard bell computers een apg slot hebben ofzo :-? en dan kan ik dus geen andere videokaarten instaleren :-? ? Hoe kan ik kijken of ik die apg slot heb ?? [/quote:555461141a] :lol: wat voor slot heb jij in gedachte dan??? zo een? [img:555461141a]http://static.manutangroup.com/OIN/picts/ST_ON00CT700_01.jpg[/img:555461141a] nee, waar wij op doelen is je AGP slot, de sleuf waar de kaart inkomt op je moederbord.. [url=http://members.lycos.nl/turbulence/Image17.gif]moederbord[/url] dan is het dus de sleuf helemaal rechts...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...