Ga naar inhoud

3dmark '03 teaser!


Aanbevolen berichten

Ja dat had ik gelezen, maar waarom vind je het gek dat je alleen geluid heb dan? volgens futuremark moet het zeker wel met minder kunnen dan WMP9: [quote:999c6ca481]Note: The 3DMark03 Teaser uses Windows Media 9 video and audio codecs, and therefore it does not work with older media players, such as Windows Media Player 6.4. [b:999c6ca481]It is recommended (not required) to upgrade to Windows Media Player 9[/b:999c6ca481]: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx[/quote:999c6ca481]
Link naar reactie
[quote:e8cc11886b]//no_name Hij behoort officieel alleen te werken met Media Player 9, dat het bij iemand anders wel lukt met Media player 7.1 is een uitzondering. [/quote:e8cc11886b] Dit is geen uitzondering RD hij download gewoon simpelweg de media9 codec en dan kan je hem met elke versie van mediaplayer afspelen. En bij mij werkte het perfect! Wel verrekte kort inderdaad :D Grtz
Link naar reactie
OK, duidelijk, zonder WMP 9 doet hij het ook als je maar de Codecs hebt, genoeg hierover. Om weet terug te komen op de topic: [size=18:089862bac1]What would you like to see in 3DMark03 ?[/size:089862bac1] om mijzelf maar weer eens te Quoten: [quote:089862bac1="Rode Draak"] .....maar om antwoord te geven op de vraag die men stelt, ik zou graag willen dat 3dmark '03 geheel DirectX 8 en 9 word, dus dat je hem niet meer kan draaien met een "oude" DirectX 7 kaart, gewoon om de koren van het kaf te scheiden[/quote:089862bac1]
Link naar reactie
ik zou graag wel willen zien, dat je aan het einde van de test een soort overzicht chart krijgt met een grote groep vga kaarten, net zoals [url=http://www.tomshardware.com/graphic/20021218/images/image079.gif]dit[/url] en dat jouw 3dmark score dan wordt vertaald naar een gemiddelde prestatie in zo'n rijtje... of een soort chart, met een paar games, en dat jouw 3dmark score dan wordt vertaald naar een gemiddelde framerate in deze games, zodat je direct weet of je ze goed kan draaien of niet....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...