Ga naar inhoud

Resolutie aanpassen tweede monitor


Aanbevolen berichten

Ik heb de Sticky Faq gelezen. Ik heb mijn TV met succes aan de TV-out van de Geforce Ti4200 kunnen knopen (tipje, de bijbehorende TV-out/TV-in stekkers waren fabrieksmatig gewisseld, schijnt vaker voor te koemn). E.e.a. werkt, alleen moet ik ieder keer als ik een film opzet de resolutie in 800*600 zetten voor mijn TV terwijl ik standaard in 1024*768 werk. Ik kan de resolutie van de tweede monitor (TV) niet veranderen zonder dat de eerste monitor meegaat. Vraagjes 1) klopt dit of zie ik iets over het hoofd? 2) kan ik bijvoorbeeld in XP een nieuwe gebruiker aanmaken en die op 800*600 zetten? Is me nog niet gelukt zonder dat alle gebruikers op 800*600 komen. Huidige oplossing is erg onhandig voor mijn huisgenoten . Sjon
Link naar reactie
[quote:25ac6f92dd="cHiLlaH"]waarom je kan het toch na het kijken van de film of wat je ook op die tv doet toch gewoon weer terug zetten? Terwijl jij daar mee bezig bent kan er toch niemand anders op die pc Grtz[/quote:25ac6f92dd] Ik heb er ook geen probleem mee, maar mijn vrouw wil ook wel eens een film opzetten, en die heeft geen zin in die fratsen, dat vergeet ze toch weer. Verder vind ik het niet chic, kan altijd beter lijkt me. Sjon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...