Ga naar inhoud

Budget 3d kaart voor Budget systeempje


Aanbevolen berichten

Ik ben nog op zoek naar een budget videokaartje voor een budget systeem wat ik voor iemand samen moet stellen. Tot nu toe ziet het er zo uit: - EP-8K3A+ mobo (2e hands, van mij, krijg binnenkort nieuwe/ gerepareerde binnen) - Duron 1300 CPU (nieuw) - Spire Clip Collertje (ook 2e hands) - 256MB PC2100 DDR RAM (nieuw, Kingston cas2) Dat kan 'ie voor 200 euro krijgen. Nu moet daar nog een videokaartje in, hij wil het lieftst een goedkoop 64MB kaartje. Alleen vrees ik dat de R9000 PRO 64MB (120E) nog iets te goedkoop is. Wat is daarna de beste keuze? Misschien een GF4 MX :-? ? Om een indicatie te geven wat hij er mee wil doen: Vooral gewone windows apps, maar ook af en toe een spel. Denk dan aan Max Payne en RollerCoaster Tycoon 2. Een DX8 kaartje is dan natuurlijk wel het leukste, maar geen vereiste denk ik zo. Waarschijnlijk wel te duur. Er van uitgaande dat hij max 60 - 80 euro aan een videokaart uti wil geven: wat past hier het beste bij? Opmerkingen over de configuratie tot nu toe zijn ook welkom!!
Link naar reactie
Je kan ook gewoon een Radeon 9000LE nemen die is wel minder dan 100 Euro: Club3D ATI Radeon 9000LE 64DDR D € 83,00 Maar ben je nu niet aan het vragen naar de bekende weg? je heb onlangs ook al een systeem samengesteld waar een Radeon 9000 in moest toen ging het ook om een kaar van zo'n 100 Euro Dat was in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=80883]Deze topic[/url] Persoonlijk denk ik dat je vragen stelt waar je het antwoord zelf wel op weet :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...