Ga naar inhoud

1,5v videokaart?


Aanbevolen berichten

correctie...... (sorry) er zijn een paar (AGP 4x) kaarten op de markt die verkeerd gecodeerd zijn b.v. met sis305 of tnt2 je kunt ze dus wel insteken maar sturen wel 3,3v naar het mobo terug... normaal gesproken met de nieuwere kaarten is de codering correct met codering bedoel ik de sleufjes in de kam (contactkam van de kaart). Deze verhinderen mits correct dat een 3,3v kaar in een 1,5v AGP-Slot gestoken kan worden.
Link naar reactie
Nou ik wil systeem bouwen wat voldoende prestaties heeft en niet te veel kost. Ik heb soms het idee dat al die mensen in deze forums beschikken over een onuitputtelijk kapitaal maar ik zeer zeker niet. Ik wil het asus a7v333-x mobo kopen (zit veel op voor weinig laatste prijs = €97,-) 60G maxtor drive AMD 2000+processor en 256mb geheugen. Ik heb wel tijd voor een nieuwe videokaart, maar niet de centen. Je bent dan alweer gauw zo'n 100 Euro verder, zoniet 200 en dat is echt te veel. Dan noch maar ff gamen op mijn s3 kaartje :) .
Link naar reactie
Ik zou dan toch nog voor 75 a 85 euro extra sparen. en een Radeon 7500 of 9000 64mb kopen Die kaart die jij hebt is zwaar verouderd. je hebt dadelijk een goeie pc en een slechte videokaart, dan kan je nog niet de nieuwste games spelen Het is absoluut af te raden om je systeem zo sterk te vertragen met die oude Stealth S3 kaart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...