Ga naar inhoud

Ti4680 XP ???


Aanbevolen berichten

Ik las op de site van een internet winkel (salland) dat er een Gforce Ti4680XP is.. Voor het bedrag van ongeveer 240 euro. Nu wist ik al dat de Ti4200XP een leuk kaartje is en kan draaien op de snelheid van een Ti4600. Dus kom ik op de vraag hoe snel deze kaart kan zijn? En met welke kaart je hem dan het best kunt vergelijken, 9500/9700 ?
Link naar reactie
Nee, die wordt namelijk ook apart vermeld.. Dat viel me juist op. Ik heb namelijk het vermoeden, tenm. zo wordt het een beetje aangeven, dat het gaat om een 4600 die je kunt overklokken. Het merk is namelijk POV en er staat XP achter, voor de Ti4200 hebben ze ook een XP-versie en die geeft aan dat de kaart flink te OC-en is.
Link naar reactie
[size=14:5d47217185]The GeForce4 Ti 4680 eXtreme Power is powered by the GeForce4 Ti 4200-8X GPU. This 128MB DDR edition is equipped with 3.3ns BGA DDR memory. The card also supports 8X AGP The lay out of the card is based on the Ti-4600 design. This card is a must for the overclockers, it is even faster the the Ti-4200XP[/size:5d47217185] Deze kaart zal wel iets sneller zijn dan de gewone gf4 Ti 4200 omdat het de 8x apg oftewel se edition is (waar ze dus verbeteringen hebben aangebracht). En er staat ook dat de kaart gebaseert is op het gf4 Ti 4600 design waarmee ze de geheugentimings enz bedoelen denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...