Ga naar inhoud

Wat voor beeldscherm heb je? (2003)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

CTX 17" VL710ST. ST= Short Tube, ik koos deze omdat de achterkant redelijk compact is. Is een vervanger van degene die ik oorspronkelijk kocht, die gaf na 2,5 jaar de geest (garantie 3jr). duurde #$*!@ dik 2 maanden voordat ze eindelijk deze vervanger gaven (redelijk zeldzaam model). 4 weken daarna ging van de vervanger het aan/uit knopje stuk. gelukkig in de AAN stand, en aangezien ik alles achter 1 schakelaar heb zitten laat ik het maar zo.... Wel fijn beeld. @ppie
Link naar reactie
Heb vanavond een Belinea tft scherm gekocht. Het is een 15"type 10 15 37 een zilverkleurige.Past goed bij m'n kast. Had een IIyama vision master pro 1411.Die staat nu te koop hierzo :wink: Heb dáárvoor ook een TFT gehad,een Philips brilliance 150 AX. Die had een erg trage reactietijd. Bij deze is dat een stuk beter.Ook de inkijkhoek is veel beter.En ik vond 'm relatief goedkoop. Spellen zullen op een crt wel beter gaan,maar ik vind dat bij tekst ed een crt niet kan tippen aan een tft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...